Oei oei, ben net een uurtje wezen rijden, flink tijden. Lekker open trekken tot rode gebied. Ik blijf het zeggen: Wat kun je toch veel met een 1150RT!
Zelfs nog klein stukje door het bos. Wel jammer dat ik Combined Brake System heb (model 2001) Lekker de motor (mis)bruikt. Ik begrijp waarom ik veel op het GS-forum aan het neuzen ben
Nu maar hopen dat er geen prenten in de brievenbus komen.
Laatst gewijzigd door George Michael op 12 okt 2006, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
Ja, ja, de hele snelweg in de 2e versnelling, ja ja, dat klinkt stoer natuurlijk en dicht bij het rode gebied.
Heb gewoon telkens gashendel helemaal opengetrokken en tja, dan moet je schakelen Je kent het wel lekkerrrrrrrrrrrr (door)trekken
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
In Nl. kan je best wel "vlammen" én aardig wat bochtjes rijden. Ik dacht vroeger ook dat alles plat en recht was, tot ik regelmatig daar ging rijden.
't Zijn geen Ardennen, maar wél leuk.
In Nederland lekker vlammen. Moet je eens kijken naar het progamma "wegmisbruiker" op de nl tv. Gisteren moest een Duitser 520 euro betalen anders was hij z'n rijbewijs kwijt geweest. Een andere nederlander moest het wel inleveren. En een meisje nota bene een leerling rijinstruktrice reed met 100 km per uur tussen de file door. Dat zijn dan alleen maar de gevallen die met camera gesnapt zijn en er is sinds kort een overeenkomst tussen de europese lidstaten dat pv's worden doorgestuurd. Dus pas op je tellen.
zijt maar zeker dat boetes worden doorgestuurd. En vooral van Olland naar België.
En als ge tegenslag hebt, 2 boetes op de zelfde baan in Olland, dat heb je in België niet. Ik spreek dan van mobiele flitsers.