Lekker Scheuren!

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
George Michael

Lekker Scheuren!

Bericht door George Michael »

Oei oei, ben net een uurtje wezen rijden, flink tijden. Lekker open trekken tot rode gebied. Ik blijf het zeggen: Wat kun je toch veel met een 1150RT! :twisted: :twisted: :twisted:
Zelfs nog klein stukje door het bos. Wel jammer dat ik Combined Brake System heb (model 2001) Lekker de motor (mis)bruikt. :twisted: :twisted: :twisted: Ik begrijp waarom ik veel op het GS-forum aan het neuzen ben :wink:

Nu maar hopen dat er geen prenten in de brievenbus komen.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door George Michael op 12 okt 2006, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

In den Belgiek komen vlammen? Want in Olland zijn er weinig ruimtes waar je kan sjazen zoals je aanhaalt.

Stoffel ;)
Afbeelding
-Wim-

Bericht door -Wim- »

Alles hangt af in welke versnelling je stond toen je tegen de rode zone zat :wink:
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
George Michael

Bericht door George Michael »

:D Ja, ja, de hele snelweg in de 2e versnelling, ja ja, dat klinkt stoer natuurlijk en dicht bij het rode gebied.
Heb gewoon telkens gashendel helemaal opengetrokken en tja, dan moet je schakelen :twisted: Je kent het wel lekkerrrrrrrrrrrr (door)trekken :twisted:

Afbeelding
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
-Wim-

Bericht door -Wim- »

Da's veel duidelijker zie :lol: :lol:
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

Stoffel schreef:In den Belgiek komen vlammen? Want in Olland zijn er weinig ruimtes waar je kan sjazen zoals je aanhaalt.

Stoffel ;)
dan moet je de zeeuw van vlaanderen eens rijden :mrgreen:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Stoffel schreef:In den Belgiek komen vlammen?
A. Op het eerste zicht zou je kunnen zeggen dat dat niet erg slim is vermits de boetes in Olland véél lager liggen.

B. Op het tweede zicht begrijp ik dat de Nederlandse overheid de Belgische boetes toch niet door stuurt naar zijn onderdanen en dan is het toch slim :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
B: behalve als ze je tegenhouden, dan is het ping ping :!: :roll:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Relax

Bericht door Relax »

In Nl. kan je best wel "vlammen" én aardig wat bochtjes rijden. Ik dacht vroeger ook dat alles plat en recht was, tot ik regelmatig daar ging rijden.
't Zijn geen Ardennen, maar wél leuk.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

BiemeRT schreef:
Stoffel schreef:In den Belgiek komen vlammen?
B. Op het tweede zicht begrijp ik dat de Nederlandse overheid de Belgische boetes toch niet door stuurt naar zijn onderdanen en dan is het toch slim :wink:
Omgekeerd wel zulle ... Vorig jaar prijs gehad :shock:
De racebaantjes die J-P ons al heeft laten zien kunnen de stelling van Relax alleen maar bevestigen.

Stoffel ;)
Afbeelding
johan reynders

Bericht door johan reynders »

@MRKlomp,

Waar is deze foto gemaakt van de doorwading??
Ik gok op IJsland???
VutteRT

Bericht door VutteRT »

In Nederland lekker vlammen. Moet je eens kijken naar het progamma "wegmisbruiker" op de nl tv. Gisteren moest een Duitser 520 euro betalen anders was hij z'n rijbewijs kwijt geweest. Een andere nederlander moest het wel inleveren. En een meisje nota bene een leerling rijinstruktrice reed met 100 km per uur tussen de file door. Dat zijn dan alleen maar de gevallen die met camera gesnapt zijn en er is sinds kort een overeenkomst tussen de europese lidstaten dat pv's worden doorgestuurd. Dus pas op je tellen.
Vele wegen leiden naar.......de mooiste plekjes
mulder

Bericht door mulder »

zijt maar zeker dat boetes worden doorgestuurd. En vooral van Olland naar België.
En als ge tegenslag hebt, 2 boetes op de zelfde baan in Olland, dat heb je in België niet. Ik spreek dan van mobiele flitsers.
Plaats reactie