Na de test gelezen te hebben in MT nog meer verkocht.
Pure Italiaanse schoonheid ,ongeevenaarde klasse
[/img]Moderator: GVN

Met een TDM ook twee jaar mee rond gebold als ook RSVdits schreef:2den brommer ?
Had zo hetzelfde gevoel in het begin van het jaar. Wreed content van mijn 12GS, maar miste een beetje ...tja... pktjes.
In Occasie mij volgend machien aangekocht :
- 2 cilinder,
- bergen koppel, de kasseien worden losgetrokken
-( banden slijten ook wel veel sneller)
- wendbaar, sportief en toch comfortabel ( na instellen van de vering)
- 4000 € voor een modeljaar 2000-2001
- Wegens ongekend onbemind....
Aprilia RSV MIlle
Milledju, wreed machien, nog geen moment spijt van gehad
Je hebt natuurlijk gelijk, die laatste Monsters vallen niet onder mijn opmerking. Je moet wel toegeven, als je in Durbuy of rond Spa de helmpjes ziet afzetten, 1 op 2 monsters wordt bereden door een juf.CAT schreef:Heueueu, BMW R1200S is eigenlijk 2e moto. Mijn eerste speeltje blijft mijn Ducati 998. Wat betrfet de multistrada zijn het 1000DS blok en het rijwielgedeelte echt wel heel goed als bochtenpikker en speeldingetje. Kwa zithouding ook heel fijn. Persoonlijk kan ik het kopje echt niet gewoon worden. Je houd ervan of haat het. Wat betreft de monster als meisjesmoto, zou ik mijn mening toch maar even onder voorbehoud houden en even testen. De monsters met de 999 blokken zijn geen katjes meer om zonder handschoenen aan te pakken.
Is die zin negatief bedoeld voor de mannen die zo'n machine besturen, of eerder dat we extra respect moeten hebben voor die dames?Pinker schreef:e moet wel toegeven, als je in Durbuy of rond Spa de helmpjes ziet afzetten, 1 op 2 monsters wordt bereden door een juf.

voor echte mannen niet voor jou welGSven schreef:Is die zin negatief bedoeld voor de mannen die zo'n machine besturen, of eerder dat we extra respect moeten hebben voor die dames?Pinker schreef:e moet wel toegeven, als je in Durbuy of rond Spa de helmpjes ziet afzetten, 1 op 2 monsters wordt bereden door een juf.