Dank voor de raad !
Har
Moderator: GVN
oordopjes......ik draag er altijd , van Audiosafe 25 € met 2 types filtertjes , maar je kunt er zelfs laten maken op maat kostprijs +- 100 € , er is eens een artikel hierover verschenen in "Motoren & Toerisme".....Har schreef:Ik meet 186 cm ,rijd met een R 1100 R 1995 ( op hoogste zadelstand) met origineel BMW-windscherm + Schubert C2 helm maar het windgeruis is niet te pruimen vanaf 80 km/u ? bestaat er een oplossing voor de helm ? of weet iemand (met ervaringen) welke helm het minste lawaai maakt op mijn bakske ? ( NB: de HJC-systeemhelm van vrouwke maak veel minder lawaai maar is te klein voor mij )
Dank voor de raad !
Har
misschien eens kijken of er geen vervangruit bestaat met een "flip-up" ? dat scheelt stukken, met mijn origineel scherm van BMW ( 1150 RT ) kon ik gewoon niet met scherm open rijden , nu ruit van "Givi" mét flip-up en ik kan bij wijze van spreken tot 180 km /uur met vizier open rijden , de wind wordt veel meer omhoog geleid.Har schreef:Dank makkers voor de reacties...
...Lomax... wat je schrijft kan ik bevestigen.. maar ik rijd graag (soms must) eens op de snelweg.. en zonder scherm zijn snelheden boven de 90 km/u vermoeiend.
Met mijn BMW- windscherm kan ik probleemloos 130 en meer aanhouden.. dus.. dan maar op zoek naar een andere helm ..
vriendelijke groeten,
Har