Groetjes Frank Peeters K75 rijder (Voor foto's van deze beauty kijk onder K forum naar topic"mijn kaatje")
Groetjes Frank Peeters K75 rijder (Voor foto's van deze beauty kijk onder K forum naar topic"mijn kaatje")En hier nog een paar foto's

Moderator: GVN
 Groetjes Frank Peeters K75 rijder (Voor foto's van deze beauty kijk onder K forum naar topic"mijn kaatje")

Weet niet presies hoeveel,maar denk toch ongeveer de prijs van een tweede GS 1150 tweedehands!!!denBen schreef:en hoeveel heeft em da gekost... in 't totaal?

) Dat kan niet goedkoop zijn he!Maar dit is "De Polle"z'n enige vervoermiddel,heeft er al mee in Marroko(Atlas gebergte)gezeten,normaal staan z'n alu koffers van Tuaratech er ook nog op,dus bagagemogelijkheden van een gemiddelde volumewagen!!
 ) Dat kan niet goedkoop zijn he!Maar dit is "De Polle"z'n enige vervoermiddel,heeft er al mee in Marroko(Atlas gebergte)gezeten,normaal staan z'n alu koffers van Tuaratech er ook nog op,dus bagagemogelijkheden van een gemiddelde volumewagen!!  

idem voor degenen die hem wel mooi vinden. Elk zijn gedacht heFrank K schreef:JH:Dat vroeg ik mij ook af. Aan de banden te zien moet je niet te ver in de natuur gaan.kunt ge daar nog mee gaan offroaden?
@ Demito en Stefke:
Ik denk dan steeds maar aan het moto van Antwerpen enkele jaren geleden:
"Wat is mooi en wat is lelijk?"

DJAIRO schreef:Maar dit is "De Polle"z'n enige vervoermiddel,heeft er al mee in Marroko(Atlas gebergte)gezeten,normaal staan
z'n alu koffers van Tuaratech er ook nog op,dus bagagemogelijkheden van een gemiddelde volumewagen!!
Groetjes Frank
Beste vrienden,stefke schreef:Ik vind dat dan weer gruwelijk spuuglelijk.....ach ja smaken en kleuren...

Maar een moto van een doorwinterde "motard"die gewoon kiest voor dit soort van vervoermiddel,het zal de "Polle"dan ook wel "worst wezen" of z'n span nu mooi of lelijk bevonden wordt,ikzelf heb deze foto's enkel getoond omdat het volgens mij weleens de moeite is om dit te bekijken!
  Maar een moto van een doorwinterde "motard"die gewoon kiest voor dit soort van vervoermiddel,het zal de "Polle"dan ook wel "worst wezen" of z'n span nu mooi of lelijk bevonden wordt,ikzelf heb deze foto's enkel getoond omdat het volgens mij weleens de moeite is om dit te bekijken!   
  rondrijden,we zijn tenslotte allemaal motorrijders he!!!)
 rondrijden,we zijn tenslotte allemaal motorrijders he!!!)Helemaal niet deze moto is volledig omgebouwd voor zijspangebruik,bekijk de voorvork dit is geen parralevel meer maar een earless vork,de velgen,andere kader zijspan zit hier vast aan dwz deze bmw heeft een speciaal zijspankader enz,enz....dit is een bewuste keuze die m'n maakt!Harald schreef:Ik stel me de vraag of er met zo'n moto
kan gereden worden zonder zijspan.
Als ik die banden zo zie, moet dat bijna onmogelijk zijn
of vergis ik me daarin
DJAIRO schreef:Maar dit is "De Polle"z'n enige vervoermiddel,heeft er al mee in Marroko(Atlas gebergte)gezeten,normaal staan
z'n alu koffers van Tuaratech er ook nog op,dus bagagemogelijkheden van een gemiddelde volumewagen!!
Groetjes Frank
Hij is met deze GS naar Marokko geweest voor z'n span eraan gemonteerd was,met span is hij al in Polen geweest denk ik,en inderdaad alu bak kant sidecar is niet gemonteerd,dit is wel een specifieke "enduro"zijspan en de mogelijkheid bestaat erin om terreinbanden(mix weg terrein)te monteren!Polle gebruikt dit span meestal solo ,raar zul je zeggen,maar probeer met een gewone moto maar eens om 3 kratjes bierTrikke schreef:Is hij in deze uitvoering (met zijspan) naar Marokko geweest? Ook Off-road? Met hoevelen op de combinatie?DJAIRO schreef:
Kan de rechtse koffer nog tussen gs en zijspan?
Trikke
 te gaan!!! Dit is werkelijk een alternatief voor een auto voor de Polle!!
  te gaan!!! Dit is werkelijk een alternatief voor een auto voor de Polle!!Als dit zijn dagelijks/wekelijks (??) verbruik is zal de Polle dat derde wiel best kunnen gebruikenDJAIRO schreef:Polle gebruikt dit span meestal solo ,raar zul je zeggen,maar probeer met een gewone moto maar eens
om 3 kratjes bier te gaan!!! Dit is werkelijk een alternatief voor een auto voor de Polle!!
Groetjes Frank

Goe bezig.......Joenge!!!!!Trikke schreef:Als dit zijn dagelijks/wekelijks (??) verbruik is zal de Polle dat derde wiel best kunnen gebruikenDJAIRO schreef:Polle gebruikt dit span meestal solo ,raar zul je zeggen,maar probeer met een gewone moto maar eens
om 3 kratjes bier te gaan!!! Dit is werkelijk een alternatief voor een auto voor de Polle!!
Groetjes Frank
om het geheel recht te houden!!!

Trikke

Ben nog onechterDirk Pauwels schreef: Ik ben genen echten en verkies mijn Freelanderke in de winter....

neem m'n" Kangooke "om  m'n 3 kratjes bier te gaan halen!!
  neem m'n" Kangooke "om  m'n 3 kratjes bier te gaan halen!!  Neem"Kaatje"enkel om met goed weer een toerke te doen,alleen of met het vrouwtje!
 Neem"Kaatje"enkel om met goed weer een toerke te doen,alleen of met het vrouwtje!  
  )kluistert me wat meer aan huis,den avonturier is een tijdje op non actief!!
 )kluistert me wat meer aan huis,den avonturier is een tijdje op non actief!!