uiteraard doet iedereen wat hij wil.
Iedereen moet maar voor zichzelf beslissen of hij een geel vestje aandoet of niet. Das mn punt niet. Met de post waarmee ik dit draadje opende wou ik in de eerste plaats weten of jullie dezelfde ervaring hebben qua zichtbaarheid en welke conclusie jullie er voor jullie zelf uit trekken. Niet om meteen te veralgemenen en 'iedereen MOET zus of zo'
ivm: 'laat de vestjes voor wie ze nodig heeft' Wie heeft ze nodig? Mensen die moeten gezien worden. Daar reken ik mezelf als motorrijder bij. In frankrijk zijn die vestjes intussen verplicht in de auto voor als je panne hebt... zover hoeft t voor mij niet te gaan, maar ik heb nu zelf ondervonden vanuit de auto hoe groot t verschil is. Heb niet gezien of zn vestje wapperde of de velcor al aan t verslijten was of niet. De motard met vestje zag ik, die zonder niet.
En uiteraard ga ik er op de moto vanuit dat ze me niet zien. ge zou nogal een kieken zijn om te geloven dat je met zo'n vestje niet meer defensief moet gaan rijden........
En de mode: goh ja, ik moet een nieuw pak kopen, zal allicht geen fluogeel zijn, die lelijke gele jasjes zijn wel in 1 seconde uitgedaan, om daarna mijn met leder gepantserde goddelijke torso bloot te geven
ahum

you don't stop playing because you get old.
you get old because you stop playing.
Fun on wheelz
BMX: WeThePeople 4Seasons
XC: Intense Uzzi SL
Downhill:Intense M3
Vrooom: Laverda Jota '79