Radio.

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Dino

Radio.

Bericht door Dino »

Waarschijnlijk is deze vraag al 10 000 maal gesteld maar heeft er iemand nog een radio voor een RT1150 van 2003 te koop aan een REDELIJKE prijs ? Iemand ervaring met andere modellen dan die van BWM want met alle respect, die prijzen zijn toch wel bij de beesten af ! Moet ik iets speciaals hebben om eventueel een radio en boxen in te bouwen ?
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Dino schreef:Waarschijnlijk is deze vraag al 10 000 maal gesteld
Als je dat zelf al weet, gebruik dan de zoekfunctie :roll:

Zo'n BMW-radio op de 2dehands markt vinden, kun je wel vergeten :(

Wat ik hier zelf op het forum heb geleerd van den Harald is een Sony radio te instaleren met joystick. Goedkoop en makkelijk. Koop er ineens eentje met een Aux-ingang in het frontpaneeltje. Je kan er dan later gemakkelijk een MP3-speler op aansluiten, want CD's kan je vertikaal niet afspelen. Als je geen pré-radio instalatie hebt voorzien, zul je natuurlijk ook nog boxen en een antenne moeten kopen :wink:

Afbeelding
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
poestexas

Re: Radio.

Bericht door poestexas »

Dino schreef:Waarschijnlijk is deze vraag al 10 000 maal gesteld maar heeft er iemand nog een radio voor een RT1150 van 2003 te koop aan een REDELIJKE prijs ? Iemand ervaring met andere modellen dan die van BWM want met alle respect, die prijzen zijn toch wel bij de beesten af ! Moet ik iets speciaals hebben om eventueel een radio en boxen in te bouwen ?

zo een Sony met joy-stick heb ik nog in mijn kast liggen
joy-stick is echter niet waterdicht
Dino

Bericht door Dino »

Hoi BiemeRT,

Ik woon in Gierle wat niet zo ver van St.-Job is.
Mag ik bij gelegenheid eens komen kijken hoe jij dat opgelost hebt ?

Grts,

Dino.
BiemeRT schreef:

Wat ik hier zelf op het forum heb geleerd van den Harald is een Sony radio te instaleren met joystick. Goedkoop en makkelijk. Koop er ineens eentje met een Aux-ingang in het frontpaneeltje. Je kan er dan later gemakkelijk een MP3-speler op aansluiten, want CD's kan je vertikaal niet afspelen. Als je geen pré-radio instalatie hebt voorzien, zul je natuurlijk ook nog boxen en een antenne moeten kopen :wink:

Afbeelding
HET LEVEN IS ZOALS EEN NEUS : JE HAALT ERUIT WAT ERIN ZIT !
Dino

Bericht door Dino »

Hoi BiemeRT,

Ik woon in Gierle wat niet zo ver van St.-Job is.
Mag ik bij gelegenheid eens komen kijken hoe jij dat opgelost hebt ?

Grts,

Dino.
BiemeRT schreef:

Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Dino schreef:Mag ik bij gelegenheid eens komen kijken hoe jij dat opgelost hebt ?
Da mag zeker, maar dat zal nog niet direct kunnen :oops: Alle tupperware ligt er momenteel af en ik ben bezig met opnieuw installeren van radio en digitale thermometer en witte pinkers en ... en ...

Dat die joystick niet echt waterdicht is weten we, maar omdat hij achter die ruit staat vangt hij niet zoveel nat en overleeft hij. Bij Harald staat dat ding er al meer dan een jaar op in weer en wind en nooit geen problemen. Alleen om de motor te kuisen doet hij dat eraf (is bevestigd met velcro)

Van zodra alles terug gemonteerd is, ik denk eind februari zoiets, kan jij gerust langskomen. Daarvoor heeft weinig zin uiteraard :wink: In de winter rijd ik niet en daarom heeft dat bij mij geen haast, zie je :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Dino

Bericht door Dino »

Da's perfect ! Laat maar ff. weten wanneer het voor jou het beste uitkomt.

Alvast bedankt !

Dino.
BiemeRT schreef:
Dino schreef:Mag ik bij gelegenheid eens komen kijken hoe jij dat opgelost hebt ?
Da mag zeker, maar dat zal nog niet direct kunnen :oops: Alle tupperware ligt er momenteel af en ik ben bezig met opnieuw installeren van radio en digitale thermometer en witte pinkers en ... en ...

Dat die joystick niet echt waterdicht is weten we, maar omdat hij achter die ruit staat vangt hij niet zoveel nat en overleeft hij. Bij Harald staat dat ding er al meer dan een jaar op in weer en wind en nooit geen problemen. Alleen om de motor te kuisen doet hij dat eraf (is bevestigd met velcro)

Van zodra alles terug gemonteerd is, ik denk eind februari zoiets, kan jij gerust langskomen. Daarvoor heeft weinig zin uiteraard :wink: In de winter rijd ik niet en daarom heeft dat bij mij geen haast, zie je :lol:
Plaats reactie