Radio.
Moderator: GVN
Radio.
Waarschijnlijk is deze vraag al 10 000 maal gesteld maar heeft er iemand nog een radio voor een RT1150 van 2003 te koop aan een REDELIJKE prijs ? Iemand ervaring met andere modellen dan die van BWM want met alle respect, die prijzen zijn toch wel bij de beesten af ! Moet ik iets speciaals hebben om eventueel een radio en boxen in te bouwen ?
Als je dat zelf al weet, gebruik dan de zoekfunctieDino schreef:Waarschijnlijk is deze vraag al 10 000 maal gesteld
Zo'n BMW-radio op de 2dehands markt vinden, kun je wel vergeten
Wat ik hier zelf op het forum heb geleerd van den Harald is een Sony radio te instaleren met joystick. Goedkoop en makkelijk. Koop er ineens eentje met een Aux-ingang in het frontpaneeltje. Je kan er dan later gemakkelijk een MP3-speler op aansluiten, want CD's kan je vertikaal niet afspelen. Als je geen pré-radio instalatie hebt voorzien, zul je natuurlijk ook nog boxen en een antenne moeten kopen

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Re: Radio.
Dino schreef:Waarschijnlijk is deze vraag al 10 000 maal gesteld maar heeft er iemand nog een radio voor een RT1150 van 2003 te koop aan een REDELIJKE prijs ? Iemand ervaring met andere modellen dan die van BWM want met alle respect, die prijzen zijn toch wel bij de beesten af ! Moet ik iets speciaals hebben om eventueel een radio en boxen in te bouwen ?
zo een Sony met joy-stick heb ik nog in mijn kast liggen
joy-stick is echter niet waterdicht
Hoi BiemeRT,
Ik woon in Gierle wat niet zo ver van St.-Job is.
Mag ik bij gelegenheid eens komen kijken hoe jij dat opgelost hebt ?
Grts,
Dino.
Grts,
Dino.
BiemeRT schreef:Als je dat zelf al weet, gebruik dan de zoekfunctieDino schreef:Waarschijnlijk is deze vraag al 10 000 maal gesteld![]()
Zo'n BMW-radio op de 2dehands markt vinden, kun je wel vergeten![]()
Wat ik hier zelf op het forum heb geleerd van den Harald is een Sony radio te instaleren met joystick. Goedkoop en makkelijk. Koop er ineens eentje met een Aux-ingang in het frontpaneeltje. Je kan er dan later gemakkelijk een MP3-speler op aansluiten, want CD's kan je vertikaal niet afspelen. Als je geen pré-radio instalatie hebt voorzien, zul je natuurlijk ook nog boxen en een antenne moeten kopen![]()
HET LEVEN IS ZOALS EEN NEUS : JE HAALT ERUIT WAT ERIN ZIT !
Hoi BiemeRT,
Grts,
Dino.
Grts,
Dino.
BiemeRT schreef:Als je dat zelf al weet, gebruik dan de zoekfunctieDino schreef:Waarschijnlijk is deze vraag al 10 000 maal gesteld![]()
Zo'n BMW-radio op de 2dehands markt vinden, kun je wel vergeten![]()
Wat ik hier zelf op het forum heb geleerd van den Harald is een Sony radio te instaleren met joystick. Goedkoop en makkelijk. Koop er ineens eentje met een Aux-ingang in het frontpaneeltje. Je kan er dan later gemakkelijk een MP3-speler op aansluiten, want CD's kan je vertikaal niet afspelen. Als je geen pré-radio instalatie hebt voorzien, zul je natuurlijk ook nog boxen en een antenne moeten kopen![]()
Da mag zeker, maar dat zal nog niet direct kunnenDino schreef:Mag ik bij gelegenheid eens komen kijken hoe jij dat opgelost hebt ?
Dat die joystick niet echt waterdicht is weten we, maar omdat hij achter die ruit staat vangt hij niet zoveel nat en overleeft hij. Bij Harald staat dat ding er al meer dan een jaar op in weer en wind en nooit geen problemen. Alleen om de motor te kuisen doet hij dat eraf (is bevestigd met velcro)
Van zodra alles terug gemonteerd is, ik denk eind februari zoiets, kan jij gerust langskomen. Daarvoor heeft weinig zin uiteraard
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Da's perfect ! Laat maar ff. weten wanneer het voor jou het beste uitkomt.
Alvast bedankt !
Dino.
Alvast bedankt !
Dino.
BiemeRT schreef:Da mag zeker, maar dat zal nog niet direct kunnenDino schreef:Mag ik bij gelegenheid eens komen kijken hoe jij dat opgelost hebt ?Alle tupperware ligt er momenteel af en ik ben bezig met opnieuw installeren van radio en digitale thermometer en witte pinkers en ... en ...
Dat die joystick niet echt waterdicht is weten we, maar omdat hij achter die ruit staat vangt hij niet zoveel nat en overleeft hij. Bij Harald staat dat ding er al meer dan een jaar op in weer en wind en nooit geen problemen. Alleen om de motor te kuisen doet hij dat eraf (is bevestigd met velcro)
Van zodra alles terug gemonteerd is, ik denk eind februari zoiets, kan jij gerust langskomen. Daarvoor heeft weinig zin uiteraardIn de winter rijd ik niet en daarom heeft dat bij mij geen haast, zie je