K1100RS vervangt "Kaatje"75!!!

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

@Mathé

Bericht door @Mathé »

want ééns"Kaatje"de deur uit is en de K1100RS is niet zoals"Kaatje"is het te laat!!
Dan mag je nog wel eens een blokje op mijn K75(S) rijden, hoor Frank :lol:
Maar ik geloof dat het allemaal wel goed zit, en het is op de foto te zien een prácht-machine 8)
Nogmaals succes.
Mvgr. Mathé
BMW K75 1988 / Yamaha XT660R 2009 / Suzuki X7 GT250 1978 ..... hond(je) heet 'Beemer'.
LOMAX

Bericht door LOMAX »

DJAIRO schreef:Afbeelding

Groetjes Frank :)
Bloedmooi is dit exemplaar. En oerdegelijk zijn ze zeker. Ook zit er, in tegenstelling tot oudere K's, reeds de paralever achterbrug op, een wereld van verschil.
En heel practisch, zo een compact topkoffertje, dit stoort helemaal niet en kan er gewoon het hele jaar op blijven.
Wat de prijs van deze motor ook is, het is zeker te weinig. Niet twijfelen, en veel succes ermee...
mmmmaxxxx

Bericht door mmmmaxxxx »

DJAIRO schreef:
Kris RT schreef:Sinds vandaag staat er nog 1tje op kapaza,
Die waar ik Zaterdag ga naar kijken is just dezelfde Frank
En Djairo? Het is zaterdagavond :!: :!:
Mogen wij je al geluk wensen met een K1100RSje :?: :?:

Sluuu Maxxxxxx
BMW R1200 GSA 2008
Na regen komt
longontsteking
Afbeelding
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Hé Djairo!!!
Inderdaad een prachtmachine. Icoon, een echte beemer, onmiskenbare BMW. Ik kan je alleen maar gelijk geven met de droom. Zijn overslijtbare stukken.
Wanneer mogen we dat vieren? St-Vadde is niet ver... Wil daar gerust eens voor afkomen!!
ps: happy newyear!!
Laatst gewijzigd door Wingman X op 01 mar 2018, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Oneshark

Bericht door Oneshark »

DJAIRO schreef: Dat is hem, eindelijk die foto erop gekregen!
Afbeelding

Prachtexemplaar Frank, wanneer gaan we da beestje inrijden rond de stille w... ? :lol: :wink:
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
sprint

Bericht door sprint »

Oneshark schreef:
Prachtexemplaar Frank, wanneer gaan we da beestje inrijden rond de stille w... ? :lol: :wink:
Ik zal wel in de "St-Vadde" wachten, de vorige keer mocht ik ook al niet mee van de Frank :cry:
Marnix.

Afbeelding
Oneshark

Bericht door Oneshark »

Hey Sprint, St Vadde is wel het eindpunt hé :lol: :lol: :lol:
(startpunt = goed bewaard geheim) 8)
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

als Sprint zijn BBQ meebrengt zal hij wel mogen komen :lol: :lol: :lol:
sprint

Bericht door sprint »

Oneshark schreef:Hey Sprint, St Vadde is wel het eindpunt hé :lol: :lol: :lol:
(startpunt = goed bewaard geheim) 8)
Ik zal daar dan al een donkere Leffe klaar zetten voor als ge toe komt :wink:

Xavier schreef:als Sprint zijn BBQ meebrengt zal hij wel mogen komen :lol: :lol: :lol:
:evil:
Marnix.

Afbeelding
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

mmmmaxxxx schreef:
DJAIRO schreef:
Kris RT schreef:Sinds vandaag staat er nog 1tje op kapaza,
Die waar ik Zaterdag ga naar kijken is just dezelfde Frank
En Djairo? Het is zaterdagavond :!: :!:
Mogen wij je al geluk wensen met een K1100RSje :?: :?:

Sluuu Maxxxxxx
JAAAAUW......JOENGE :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Staat al in m'n stalletje,ben volop al aan het poetsen,man man wat ne moto!!! 8)
Vanmiddag gaan afhalen in Handzame bij Diksmuide en direct 100 KM autostrade,veel wind,maar ik ben dat ni gewoon van op mijne"naked K75"maar ge voelt nix hé,ik dacht is dat alles,tot ik keek op de kilometerteller,HOOOW...ZEKERS!!!gas een beetje toegedraaid was 160 aan t'rijden!!! :shock:
Vele groetjes en één van de dagen post ik wel een uitnodeginkske om m'n 1100tje te vieren bij de Swa in ST.VADDE!!! :wink:
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

Xavier schreef:Hé Djairo!!!

Inderdaad een prachtmachine. Icoon, een echte beemer, onmiskenbare BMW. Ik kan je alleen maar gelijk geven met de droom. Zijn overslijtbare stukken.
Wanneer mogen we dat vieren? St-Vadde is niet ver... Wil daar gerust eens voor afkomen!!

succes,
Xavier

ps: happy newyear!!
Ja XAVIER,nen dijk van ne moto!!!
Ben zo fier als ne gieter!!! :P
Een van de weken "doopfeest" :wink: bij de Swa in ST.VADDE,ik laat wel weten wanneer!!!
Groetjes Frank :D
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

Oneshark schreef:
DJAIRO schreef: Dat is hem, eindelijk die foto erop gekregen!
groetjes Frank :)
Bedankt!!! :D
Gaan we zeker doen!!Maar éérst gaan we "vieren" :D :D op mijnen 1100 bij de SWA in ST.VADDE!!!Ik laat je wel weten wanneer!!!
:D Groetjes Frank :D
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

sprint schreef:
Oneshark schreef:
Ik zal wel in de "St-Vadde" wachten, de vorige keer mocht ik ook al niet mee van de Frank :cry:
Sprint...JOENGE!!!!
Deze kéér moet ge der bij zijn hé,anders gaat den"doop"ni door!!!
Ik gaan je voordragen om peter :wink: te zijn van mijnen 1100,dan mag je elk jaar met zijne verjaardag z'n bakske is voltanken!!! :lol: :lol:
sprint

Bericht door sprint »

DJAIRO schreef:Ik gaan je voordragen om peter :wink: te zijn van mijnen 1100,dan mag je elk jaar met zijne verjaardag z'n bakske is voltanken!!! :lol: :lol:
Oesje :?

Veel veilige km.ters met de K1100 :wink:
Marnix.

Afbeelding
Martinus

Le K nouveau est arrivé!!!

Bericht door Martinus »

Hoi Frank,

Dikke proficiat en succes met je aankoop en alle km'tjes die er nog zullen komen :lol:. 'Profiteer' nog even van de regendagen Afbeelding om hem te doen blinken, blinken en nog eens blinken :wink: want dan rijdt dat nog eens zo plezant (vind ik toch).

By the way: laat mij eens het adres van St. Vadde weten (staat niet op hunne site) want ik ben al een paar keer gaan bollen in de buurt daar (zelf al eens gevraagd aan een dienstdoende politieagent in Bornem centrum) maar blijkbaar kon niemand mij daar helpen en ben ik dus zonder bakje drank weer richting Meise afgedropen Afbeelding.

Greetz and Long May You Run.

Martinus - K100LT '87

Afbeelding Afbeelding
Proud to be member of BMW Motor Club Vlaanderen
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Ja joenge! :D :D :D :D :D
We houden de kalender alvast in 't oog!! Het geheugen eens opfrissen!!
Afbeelding
DJAIRO

Re: Le K nouveau est arrivé!!!

Bericht door DJAIRO »

Martinus schreef:Hoi Frank,

By the way: laat mij eens het adres van St. Vadde weten (staat niet op hunne site) Greetz and Long May You Run.

Martinus - K100LT '87

Afbeelding Afbeelding
Proud to be member of BMW Motor Club Vlaanderen
Hoi Martinus,
Hier het adres van ST.Vadde
Roddam 97
2880 Bornem
Als ge voorbij de melkfabriek Nutricia rijdt N16 richting Temse is het de eerste lichten naar rechts en dan de eerste zijstraat op Uw rechtse kant op de hoek!!!
See You There!!!! :wink:
Frank(op het ogenblik nog effe trotse bezitter van een K75 basic en een K1100RS) :lol:
DJAIRO

K1100RS

Bericht door DJAIRO »

Hallo everybody!! :D :D
Zoals je ziet ben ik al begonnen aan m'n K(adee)1100!!! :wink:
Hieronder enkele"sfeerbeeldjes" 8)
Den Djairo keek er naar en zei dat het goed was!! :)
Afbeelding
Z'n onder(broek)kuip is al in bad geweest!!! :lol:
Afbeelding
Maar zoals je ziet moet ze éérst herspoten worden,hopelijk kan ik de stickers recupereren,zoniet zijn die nog verkrijgbaar,en zou dat veel kosten?
Afbeelding
Hier is ooit wat batterijzuur overgelopen,met gewone metaalpolich krijg ik het er niet af,suggesties????

Afbeelding
Nu de onderkuip er van onder is ga ik het motorblok eens goed ontvetten en opkuisen,en zodoende ben ik weer effe bezig!!! :wink:
@Mathé

Bericht door @Mathé »

Gefeliciteerd Frank; het is een hele mooie motor. 8)
Kleine 'dingetjes' blijf je toch houden (het is geen nieuwe), zoals dat accu-zuur op de uitlaat.
Ik denk dat je daar mee moet leren leven, want volgens mij is daar geen 'kuur' voor; is echt in het metaal gebeten, denk ik :?
Het gaat eigenlijk om het 'totaal-plaatje', en dat ziet er bijzonder goed uit :lol:
Ik ga je zien!
Groet, Mathé
BMW K75 1988 / Yamaha XT660R 2009 / Suzuki X7 GT250 1978 ..... hond(je) heet 'Beemer'.
Noel-K1200RS

Bericht door Noel-K1200RS »

DJAIRO schreef:
Mathé schreef: Maarruh .... je gaat je maatje op z'n Kaatje 75S toch niet vergeten?! :shock: :) :lol:
Maar natuurlijk niet!!!!Nu heb ik wat meer windbescherming,en zal ik zeker eens tot in Utrecht komen!!!
Zeg die K1100RS is ook een Kaatje hé, alleen wat zwaarder :wink:
Ik doe dit enkel omdat ik van m'n K75 nog een héél mooie prijs krijg,en dat ik die 1100 voor eveneens een zéér mooie prijs kan kopen,en op die manier blijft m'n hobby betaalbaar :)
De K1100RS was indertijd als hij op de markt verscheen m'n droom,en nu kan ik die droom verwezenlijken!

Djairo, voordeel van 'den diene' op Kapaza dat z'n baasje nu Django heet. Mocht 'Djairo' hem nu kopen, dan is dat beestje toch al zo'n beetje de naam van het baasje gewoon.

Misschien kwispelt hij dan wel met het staartje??? (Hopelijk niet in de bocht, want dat is op z'n minst 'ambetant') :P

In elk geval, proficiat!!!!. Ziet er een prachtig machien uit
BMW, wat anders?
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

Noel-K1200RS schreef:
DJAIRO schreef:
Mathé schreef: Maarruh .... je gaat je maatje op z'n Kaatje 75S toch niet vergeten?! :shock: :) :lol:
Maar natuurlijk niet!!!!Nu heb ik wat meer windbescherming,en zal ik zeker eens tot in Utrecht komen!!!
Zeg die K1100RS is ook een Kaatje hé, alleen wat zwaarder :wink:
Ik doe dit enkel omdat ik van m'n K75 nog een héél mooie prijs krijg,en dat ik die 1100 voor eveneens een zéér mooie prijs kan kopen,en op die manier blijft m'n hobby betaalbaar :)
De K1100RS was indertijd als hij op de markt verscheen m'n droom,en nu kan ik die droom verwezenlijken!

Djairo, voordeel van 'den diene' op Kapaza dat z'n baasje nu Django heet. Mocht 'Djairo' hem nu kopen, dan is dat beestje toch al zo'n beetje de naam van het baasje gewoon.

Misschien kwispelt hij dan wel met het staartje??? (Hopelijk niet in de bocht, want dat is op z'n minst 'ambetant') :P

In elk geval, proficiat!!!!. Ziet er een prachtig machien uit
Ik weet het er stonden er verschillende te koop,maar een mens moet ééns beslissen hé!!!
En deze in zéér goede staat met slechts 56.000 km voor 3400€ is volgens mij geen slechte zaak!!!
Dirk 9700

Bericht door Dirk 9700 »

Frank,
Proficiat met je nieuwe beemer 8)

Groeten,
Dirk
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid :wink:
John
Contacteer:

Bericht door John »

Die zuurvlekken zijn in No-Time verdwenen hoor! Eerst met een 600 korrel wegschuren. Dan eventueel nog naschuren met korrel 800. Daarna poliervet, lappenschijf op een hoogtoerig boormachientje en polieren maar. Wedden dat je daarna je uitlaatbochten ook wil doen? :lol:
Wél afblijven van de einddemper!! Die is verchroomt.
Lucdeepee

Bericht door Lucdeepee »

Danny schreef:mijnen Blackie rijd hier in de buurt rond en die heeft er meer dan 300.000 op de klokken staan en de rode heeft er 110.000 dacht ik... technische problemen heb ik met die ketels nooit gehad, zo degelijk als een 75 :wink:

Als we nog eens op stap gaan , naar Ierland of zo bijv, dan zal'm er 110000 hebben. Nu ong 108 500...
" Gelijk" krijgen is moeilijker dan hebben
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

John schreef:Die zuurvlekken zijn in No-Time verdwenen hoor! Eerst met een 600 korrel wegschuren. Dan eventueel nog naschuren met korrel 800. Daarna poliervet, lappenschijf op een hoogtoerig boormachientje en polieren maar. Wedden dat je daarna je uitlaatbochten ook wil doen? :lol:
Wél afblijven van de einddemper!! Die is verchroomt.
Bedankt John,
Ziehier het resultaat van een paar uurtjes"zwoegen"met"Cif""Ca Va Ceul"een schuursponsje en daarna met de fameuze"Wondersteen"!!!
Afbeelding
Afbeelding
Groetjes Frank
PS Tipje,opblinken met een"verfrommelde gazet!!!"
Plaats reactie