Radio-Cd zoemt? Normaal?
Moderator: GVN
Radio-Cd zoemt? Normaal?
De radio in mijn 1200RT heeft de eigenaardige gewoonte te zoemen, alsof er een cd in ronddraait. Ook al zit er op dat ogenblik geen cd in, en staat ie in de positie 'radio'. Is dit bij jullie toestel ook zo, of heb ik een specialleke (een probleemke dus)? Ik hoor het wel alleen met geopende afdekklep, en storend is het niet. Alleen vrees ik dat de zaak zo misschien wel sneller gaat verslijten.
-
Flat Twin Power
-
Boskrabber
Ik heb dat nog niet gehoord, maar dat is voor mij wel normaal omdat ik steeds oordopjes in heb als ik naar de radio luister.
Klinkt misschien gek, maar ik ben zo gewoon steeds met oordopjes te rijden en ik luister langs mijne intercom naar de radio.
Q is good for you
Klinkt misschien gek, maar ik ben zo gewoon steeds met oordopjes te rijden en ik luister langs mijne intercom naar de radio.
Q is good for you
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Voilà, nu weet ik niet alleen dat het normaal is, maar ook nog precies wat het is.Helios schreef:De oplossing is simpel. De radio produceert warmte. De heren techneuten hebben onder de radio een koelfan gemonteerd die continu draait wanneer de radio of cd in werking is.
Heb ik al gezegd dat dit een geweldig forum is
Voor de fileberichten en vooral voor de vallende sterrenBoskrabber schreef:Ik heb dat nog niet gehoord, maar dat is voor mij wel normaal omdat ik steeds oordopjes in heb als ik naar de radio luister.
Q is good for you
Bij mij staat ie gewoon voor heel de straat te spelen. Ik heb onlangs wel even de functie "geluid verminderen bij vertragen" ingeschakeld. Het stond een beetje dwaas, voor een rood licht, tussen twee auto's, AC DC aan 3/4 van max volume