nieuwe 2820
Moderator: GVN
nieuwe 2820
kreeg vandaag de melding dat ik mijn nieuwe 2820 mocht komen afhalen ,vorige week mijn 9maand oude binnengebracht met geblokkeerde kaarten en nu al ne nieuwe
chapau voor garmin en mijn verdeler ,ik dacht dat da ook eens mocht gezegd worden!
PRETENTIE IS EEN BREVET VAN DOMHEID
-
Boskrabber
Re: nieuwe 2820
Weet je ook de reden waarom de kaarten geblokkeerd waren? Ik heb hetzelfde meegemaakt en dat op de eerste dag.rubi schreef:kreeg vandaag de melding dat ik mijn nieuwe 2820 mocht komen afhalen ,vorige week mijn 9maand oude binnengebracht met geblokkeerde kaarten en nu al ne nieuwechapau voor garmin en mijn verdeler ,ik dacht dat da ook eens mocht gezegd worden!
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Blijkt dat de oude firmware ermee te maken had. Ik had prijs met gewoon MP3's te laden. Neem deze eens door : http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=103 ... sc&start=0
2820 -kaarten geblokkeerd
Tja,
vanmiddag mijn 2820 mogen afhalen (2720 ingeruild wegens vochtvlek). Thuis gekomen openingsrit geladen en daarna wat mp3s - resultaat : 2820 in de poeier gedraaid. Geeft nu altijd als melding 'kaarten geblokkeerd'. En de blauwe tand werkt ook niet meer. Gelukkig in een nog vrij stukje geheugen wat kaartmateriaal van Belgie geladen om de openingsrit te rije. 't Zal spannend zijn
Danny
PS : zelfde soort melding zie je terug komen op forums over heel de wereld

vanmiddag mijn 2820 mogen afhalen (2720 ingeruild wegens vochtvlek). Thuis gekomen openingsrit geladen en daarna wat mp3s - resultaat : 2820 in de poeier gedraaid. Geeft nu altijd als melding 'kaarten geblokkeerd'. En de blauwe tand werkt ook niet meer. Gelukkig in een nog vrij stukje geheugen wat kaartmateriaal van Belgie geladen om de openingsrit te rije. 't Zal spannend zijn
Danny
PS : zelfde soort melding zie je terug komen op forums over heel de wereld
R1200RT (2007) / Zumo 350
-
hvandrunen
mp3
Hoeveel MP# hebben jullie er dan op staan?
Ik hebca 6 cd's erop (450mb) en totaal nergenms last van gehad, ook niet tijdens het updaten.
Ik hebca 6 cd's erop (450mb) en totaal nergenms last van gehad, ook niet tijdens het updaten.
K1200gt 2003 titansilber
-
Boskrabber
-
Boskrabber
Re: 2820 -kaarten geblokkeerd
Ik heb over heel de lijn hetzelfde meegemaakt, 2720 met vochtvlek, inruiling en dan kaarten geblokkeerd. Gelukkig heb ik vlug een andere 2820 gekregen.dbr schreef:Tja,
vanmiddag mijn 2820 mogen afhalen (2720 ingeruild wegens vochtvlek). Thuis gekomen openingsrit geladen en daarna wat mp3s - resultaat : 2820 in de poeier gedraaid. Geeft nu altijd als melding 'kaarten geblokkeerd'. En de blauwe tand werkt ook niet meer. Gelukkig in een nog vrij stukje geheugen wat kaartmateriaal van Belgie geladen om de openingsrit te rije. 't Zal spannend zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Danny
PS : zelfde soort melding zie je terug komen op forums over heel de wereld![]()
R1200RT
2820 - kaarten geblokkeerd
Wacht nog mailtje van de dealer. Intussen gelezen op andere forums (of zijn het fora
) dat het precies een vaker voorkomend probleem is.
Danny
Danny
R1200RT (2007) / Zumo 350