nieuwe 2820

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
rubi

nieuwe 2820

Bericht door rubi »

kreeg vandaag de melding dat ik mijn nieuwe 2820 mocht komen afhalen ,vorige week mijn 9maand oude binnengebracht met geblokkeerde kaarten en nu al ne nieuwe :D chapau voor garmin en mijn verdeler ,ik dacht dat da ook eens mocht gezegd worden!
PRETENTIE IS EEN BREVET VAN DOMHEID
-Fred-

Bericht door -Fred- »

Ik vind dat niet meer dan normaal. De mijne (2820) is ook al geruild geweest. Ik heb hem beroepsmatig nodig en mijn dealer stelde een vervangtoestel ter beschikking.
Toestel zou aangezien de prijs ter plaatse moeten gewisseld worden.
rubi

Bericht door rubi »

ja zeker ni meer dan normaal maar we zijn zo geconditioneerd da we versteld staan als we eens NIET met een kluitje het riet worden ingestuurd :cry:
PRETENTIE IS EEN BREVET VAN DOMHEID
Boskrabber

Re: nieuwe 2820

Bericht door Boskrabber »

rubi schreef:kreeg vandaag de melding dat ik mijn nieuwe 2820 mocht komen afhalen ,vorige week mijn 9maand oude binnengebracht met geblokkeerde kaarten en nu al ne nieuwe :D chapau voor garmin en mijn verdeler ,ik dacht dat da ook eens mocht gezegd worden!
Weet je ook de reden waarom de kaarten geblokkeerd waren? Ik heb hetzelfde meegemaakt en dat op de eerste dag.
R1200RT

Lid BMW Motorclub Vlaanderen
-Fred-

Bericht door -Fred- »

Blijkt dat de oude firmware ermee te maken had. Ik had prijs met gewoon MP3's te laden. Neem deze eens door : http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=103 ... sc&start=0
dbr

2820 -kaarten geblokkeerd

Bericht door dbr »

Tja,

vanmiddag mijn 2820 mogen afhalen (2720 ingeruild wegens vochtvlek). Thuis gekomen openingsrit geladen en daarna wat mp3s - resultaat : 2820 in de poeier gedraaid. Geeft nu altijd als melding 'kaarten geblokkeerd'. En de blauwe tand werkt ook niet meer. Gelukkig in een nog vrij stukje geheugen wat kaartmateriaal van Belgie geladen om de openingsrit te rije. 't Zal spannend zijn :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Danny

PS : zelfde soort melding zie je terug komen op forums over heel de wereld :twisted: :twisted:
R1200RT (2007) / Zumo 350
hvandrunen

mp3

Bericht door hvandrunen »

Hoeveel MP# hebben jullie er dan op staan?

Ik hebca 6 cd's erop (450mb) en totaal nergenms last van gehad, ook niet tijdens het updaten.
K1200gt 2003 titansilber
Boskrabber

Ik zet er geen MP3's meer op. Ik luister maar naar de radio, want na de twee volgende updates is er misschien geen plaats meer voor MP3's en ik wil het mij niet gewoon maken op die wijze muziek te beluisteren.
R1200RT

Boskrabber

Re: 2820 -kaarten geblokkeerd

dbr schreef:Tja,

vanmiddag mijn 2820 mogen afhalen (2720 ingeruild wegens vochtvlek). Thuis gekomen openingsrit geladen en daarna wat mp3s - resultaat : 2820 in de poeier gedraaid. Geeft nu altijd als melding 'kaarten geblokkeerd'. En de blauwe tand werkt ook niet meer. Gelukkig in een nog vrij stukje geheugen wat kaartmateriaal van Belgie geladen om de openingsrit te rije. 't Zal spannend zijn :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Danny

PS : zelfde soort melding zie je terug komen op forums over heel de wereld :twisted: :twisted:
Ik heb over heel de lijn hetzelfde meegemaakt, 2720 met vochtvlek, inruiling en dan kaarten geblokkeerd. Gelukkig heb ik vlug een andere 2820 gekregen.
R1200RT

dbr

2820 - kaarten geblokkeerd

Bericht door dbr »

Wacht nog mailtje van de dealer. Intussen gelezen op andere forums (of zijn het fora :oops: :oops: ) dat het precies een vaker voorkomend probleem is.

Danny
R1200RT (2007) / Zumo 350
erteetje

garmin

Bericht door erteetje »

Garmin, daar ga je dan...
Plaats reactie