2: zondag: Eerste trip naar de ardenennen, 500 kilometers rustig toeren en genieten ... zalig!!!
3: maandag: rustdag
4: dinsdag: eerste keer naar het werk, genieten naar en van het werk (ertussen iets minder
5: woensdag: tweede keer naar het werk met de moto en BOEM ... ik sta stil aan een stop meet, de madam achter mij niet en KNAL. (7:10 iets voorbij Meyser plein boven de E40)
Ik op de grond, moto op de grond en gedaan met rijden. linker zijkant geraakt en cilinder lek (olie op de baan en brandweer gebeld).
Heb gelukkig niets voor maar het geplande verlengde weekend naar Luxemburg dit weekend mag ik wel vergeten denk ik ...
dus vraagske:
- zijn er zaken waar ik nu op moet letten? Heb BMW bijstand gebeld en die zijn de moto komen halen om naar de garage te voeren. Papieren zijn ingevuld, politie kwam toevallig langs dus die mannen hebben ook we geholpen.
- mijn helm ... ik ben wel gevallen, maar denk niet dat er iets aan is
- reserve moto : ik zit nu zonder moto, mag ik "verzekerings gewijs" eisen voor een vervangmoto?
alle tips zijn welkom
ps. ik heb een directiemoto gekocht en daar stonden geen cilinder beschermers op ... iets wat ik wel van plan was aan te schaffen, beetje laat
pps. en deju ... ik heb al zolang gezegd om een klein kodakske te kopen dat ik altijd mee kan nemen. Dat is er nog steeds niet van gekomen ... geen ramptoerist foto's dus.