alleen zijn ze niet in het wit
wel modieus zwart met witte blokjes
eergisteren ging ik er ook over
links en rechtskijkend voor het aankomend verkeer en toch effe schrikken
van wat gebeurd er nu
Moderator: GVN
Da's vlak bij de deur, dus ik ontwijk ze wel. Zijn wel zichtbaar, die ondingen, maar niet als het gesneeuwd heeft. Zag er bij de laatste sneeuw een juffie haar carter op mollesteren.dirk bruijns schreef:Vanmiddag had men alles klaar (thv Delhaize).
In Londerzeel (Steenhuffel) hebben ze net een nieuwe straat aangelegd, de verkeersheuvels liggen er al, de signalisatie nog niet. Ik prijs me gelukkig dat ik daar s'nachts niet met de motor door moet.
De E40 Brussel - Leuven ligt er ook zo erbarmelijk bij, en dan vooral op het "filter"gedeelte waar wij meestal rijden.Xavier schreef:Bon... ik erger me de laatste weken dood aan de enorme putten die her en der op de snelwegen te vinden zijn. Er zijn plaatsen waar je wellicht probleemloos tegen de vlakte gaat als je er in raakt bij duisternis.
Men beweert altijd dat 't komt door water en vriesweer..maar gezien de mooie zachte winter lijkt deze stelling niet op te gaan.
Eén ervan ligt op de Ring thv Bruparck richting Grimbergen. Een andere heb ik via mijn GPS ongeveer hier kunnen localiseren.. op de wisselaar E17/E40 te Zwijnaarde.
Oppassen is de boodschap.