Signalering : Gevaarlijk wegdek !

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

in Assebroek vlak bij het ziekenhuis heb je ook van die heuveltjes
alleen zijn ze niet in het wit
wel modieus zwart met witte blokjes

eergisteren ging ik er ook over
links en rechtskijkend voor het aankomend verkeer en toch effe schrikken
van wat gebeurd er nu :?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Relax

Bericht door Relax »

dirk bruijns schreef:Vanmiddag had men alles klaar (thv Delhaize).

In Londerzeel (Steenhuffel) hebben ze net een nieuwe straat aangelegd, de verkeersheuvels liggen er al, de signalisatie nog niet. Ik prijs me gelukkig dat ik daar s'nachts niet met de motor door moet.
Da's vlak bij de deur, dus ik ontwijk ze wel. Zijn wel zichtbaar, die ondingen, maar niet als het gesneeuwd heeft. Zag er bij de laatste sneeuw een juffie haar carter op mollesteren.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Bon... ik erger me de laatste weken dood aan de enorme putten die her en der op de snelwegen te vinden zijn. Er zijn plaatsen waar je wellicht probleemloos tegen de vlakte gaat als je er in raakt bij duisternis.

Men beweert altijd dat 't komt door water en vriesweer..maar gezien de mooie zachte winter lijkt deze stelling niet op te gaan.

Eén ervan ligt op de Ring thv Bruparck richting Grimbergen. Een andere heb ik via mijn GPS ongeveer hier kunnen localiseren.. op de wisselaar E17/E40 te Zwijnaarde.

Oppassen is de boodschap.
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Livin

Bericht door Livin »

Xavier schreef:Bon... ik erger me de laatste weken dood aan de enorme putten die her en der op de snelwegen te vinden zijn. Er zijn plaatsen waar je wellicht probleemloos tegen de vlakte gaat als je er in raakt bij duisternis.

Men beweert altijd dat 't komt door water en vriesweer..maar gezien de mooie zachte winter lijkt deze stelling niet op te gaan.

Eén ervan ligt op de Ring thv Bruparck richting Grimbergen. Een andere heb ik via mijn GPS ongeveer hier kunnen localiseren.. op de wisselaar E17/E40 te Zwijnaarde.

Oppassen is de boodschap.
De E40 Brussel - Leuven ligt er ook zo erbarmelijk bij, en dan vooral op het "filter"gedeelte waar wij meestal rijden.
De putten zijn al meerdere malen opgelapt, maar met welk materiaal? Binnen de kortste keren zijn het terug gaten en dan nog eens een laagje, enz. En die opgelapte stukken zijn volgens mij nog extra glad ook.
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid

Rijden en laten rijden!
Relax

Bericht door Relax »

Even in het kader van gevaarlijke toestanden op de wegen: in Londerzeel zijn sinds kort enkele wegschilderingen op een andere manier aangebracht dan geverfd, namelijk gebrand. Wat dit exact inhoudt, shoot me, maar 't lijkt me stukken beter dan die levensgevaarlijke rommel die je overal, bij voorkeur in bochten, ziet.

Locaties:
Berkenlaan: de beide kruispunten aan de respectievelijke uiteinden van de straat, dus aan de Kerkhofstraat en aan de Brusselsestraat (vlak bij m'n werk, dus roep maar ff).
Lakeman: enkel oversteekplaatsen fietsers.
Stationsstraat: volledig.

Zij die een kijkje willen nemen/'ns willen testen/een stukje willen meenemen als herinnering aan Londerzeel: weze welgekomen. Evenals uw bevindingen. Indien ok wordt er overwogen om dit te veralgemenen in onze zone. (Kostenplaatje?)

Afbeelding
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

De laatste week al 2x de afrit richting A12 genomen vanop de Ring :shock: Zeker het rechtervak!

Wat voor viezigheid ligt daar allemaal? Ik krijg al rillingen als ik denk aan nattigheid in die bocht. Lijkt wel pek of zo!!!
Laatst gewijzigd door Wingman X op 26 apr 2007, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Relax

Bericht door Relax »

Da's geen pek, geen viezigheid en geen nattigheid. Da's gewoon een weggesleten wegdek. Kan je lekker op doorgaan hoor.
Bruno

Bericht door Bruno »

Deze week hebben ze op de baan van Merchtem naar Wolvertem nieuw asfalt gegoten. Gisteren over het biljartlaken gereden en zeer goed bevonden. Behalve op het rond punt hebben de kastaars een rood fietspad gegoten en hebben ze dat toch wel niet afgeboord met van die dik opgegoten witte stippellijnen. Zijn die (on) verantwoordelijken dan toch niet slimmer, bij de eertste nattigheid zal daar wel ne motor op uitglijden.
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Relax

Bericht door Relax »

Da's nu net wat bij ons anders zou moeten zijn. Rij maar 'ns ff langs, bij voorkeur als't regent en spring dan ff binnen voor koffie.
Koppel!!

Re: Signalering : Gevaarlijk wegdek !

Bericht door Koppel!! »

YOO

Deze morgen bijna op m'n gezicht geschoven.

Aan de mooie bocht op de R4 te Merelbeke is gisteren een vrachtwagen gekanteld, blijkbaar is er heel wat vuil/vettigheid op de binnenbocht terecht gekomen, stuurde 'm in tegen een kleine 100km/u (waar dit normaal op droog wegdek makkelijk 120km/u) en begon quasi direct met 't voorwiel naar buiten te glijden :shock:

Heb de gas maar wat gelost, en ff de achterrem bijgehaald, en ben verder goed door de bocht geraakt, maar 't ligt er nu dus wel gevaarlijk glad bij :-|

OPPASSEN DUS :!:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Plaats reactie