Probleem HELP
Moderator: GVN
Probleem HELP
Heb zopas een 2610 aangeschaft. Probleem is het volgende :
Ik laad een route in mapsource, rit Voeren van M&T, en deze komt daar mooi in te staan. Nu stuur ik ze naar de GPS, samen met de juiste geselecteerde kaartgebieden.
Als ik nu deze route oproep in de GPS, krijg ik steeds de melding "Deze route stemt niet overeen met beschikbare kaarten".
De route zit wel in de buurt maar loopt helemaal fout.
Als ik nu vanuit een lege mapsource alles upload vanuit de GPS, dan klopt de route op de PC weer perfect !
Wat zou dit toch kunnen zijn ?
Alvast dank voor alle hulp.
Ik laad een route in mapsource, rit Voeren van M&T, en deze komt daar mooi in te staan. Nu stuur ik ze naar de GPS, samen met de juiste geselecteerde kaartgebieden.
Als ik nu deze route oproep in de GPS, krijg ik steeds de melding "Deze route stemt niet overeen met beschikbare kaarten".
De route zit wel in de buurt maar loopt helemaal fout.
Als ik nu vanuit een lege mapsource alles upload vanuit de GPS, dan klopt de route op de PC weer perfect !
Wat zou dit toch kunnen zijn ?
Alvast dank voor alle hulp.
help
beste,
je moet op je pc eerst de kaarten of gebieden die je
wil inladen aanvinken en dan overzetten naar gps
is maar sugestie (ben zelf ook maar pas begonnen
met gps) er zijn op dit forum genoeg mensen met ervaring
op dit gebied.
groetjes johny

je moet op je pc eerst de kaarten of gebieden die je
wil inladen aanvinken en dan overzetten naar gps
is maar sugestie (ben zelf ook maar pas begonnen
met gps) er zijn op dit forum genoeg mensen met ervaring
op dit gebied.
groetjes johny
bmw forever
Wie je bent is belangrijker,dan wat je hebt
Wie je bent is belangrijker,dan wat je hebt
-
®win
- Contacteer:
Routes en kaarten hoef je niet tezamen te laden. Ik zou eerst de kaarten op de CF kaart zetten. Afhankelijk van de grootte van de CF kaart kun je tamelijk veel kaarten laden. Ik heb zelf 512 MB en kan de gehele Benelux, een groot deel van wat voorheen West-Duitsland was en een deel van Noord-Frankrijk laden. Dan heb ik nog ruimte over. Laad de kaarten met 'route-calculation data'. Als je een nieuw kaartdeel laad in je GPS, dan worden de andere reeds geladen kaarten gewist!
De routes worden - net als waypoints en andere routepunten - niet op de kaart opgeslagen, maar zitten in een ander geheugen van de GPS. Daarom kun je deze best separaat laden.
Dat in MapSource op de PC de route goed draait, komt omdat daar alle kaarten altijd beschikbaar zijn.
De routes worden - net als waypoints en andere routepunten - niet op de kaart opgeslagen, maar zitten in een ander geheugen van de GPS. Daarom kun je deze best separaat laden.
Dat in MapSource op de PC de route goed draait, komt omdat daar alle kaarten altijd beschikbaar zijn.
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
-
John
- Contacteer:
Als je routes download of van iemand krijgt doorgestuurd MOET je ze eerst HERBEREKENEN op je pc. Dan pas laden naar je toestel. En dus enkel de routes hé! Geen maps of tracks. Nu zal het wél werken. Dit komt omdat routes die al wat ouder zijn gemaakt zijn in vorige versies van zowel kaartmateriaal als software. 
maar één dingetje toe te voegen: let er bij het herberekenen op dat je routeinstellingen juist zijn. In de engelstalige versie: edit - preferences - routing: daar kiezen voor snelste weg en bij te vermijden (weet niet meer hoe dat in het engels was): snelwegen, onverhard, en U-turns
Veel succes met je super aanwinst
Philipe
Veel succes met je super aanwinst
Philipe