zijn er mensen van 1,95 met een R 1200 RT

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
bart 4138

zijn er mensen van 1,95 met een R 1200 RT

Bericht door bart 4138 »

Ik heb altijd met een TRIUMPH Trophy gereden. Ik heb wel wat last van mijn benen. Als ik moet remmen gaan mijn kniekes tegen de kuip. Nu heb ik horen zeggen dat dit minder een probleem is bij een BMW?? Zijn er mensen die dat probleem niet hebben op hun BMW ondanks de lengte van 1,95 meter of meer?

Bart
de witten
Contacteer:

Re: zijn er mensen van 1,95 met een R 1200 RT

Bericht door de witten »

bart 4138 schreef:Ik heb altijd met een TRIUMPH Trophy gereden. Ik heb wel wat last van mijn benen. Als ik moet remmen gaan mijn kniekes tegen de kuip. Nu heb ik horen zeggen dat dit minder een probleem is bij een BMW?? Zijn er mensen die dat probleem niet hebben op hun BMW ondanks de lengte van 1,95 meter of meer?

Bart
Bart,

Welkom bij deze zotte bende

Ik ben 1.92 en heb met mijn rt1150 daar geen probleem mee.
Nu moet ik wel zeggen als ik overstap van de gs naar de rt lijk ik wel op een kinderfietsje te zitten.
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
MCC-RT

Bericht door MCC-RT »

Bart,

Mijn lengte is +- 1m93 en ik heb geen problemen met mijn lange benen en de kuip van mijn R1200RT. Ik stel voor dat je de R1200RT ook eens uittest bij een dealer want dat is nog steeds de beste manier om te weten of je al dan niet hinder ondervindt.

:wink:

MCC-RT
Afbeelding
BMW Motor Club Vlaanderen-lid
betaburned

Bericht door betaburned »

Ook een 1.92 en een kletske, en zeer comfortabel gezeten. Op de nieuwe 1200RT heb ik het zadel trouwens op de midden stand staan, op de 1150 was dat nog de hoogste. Iets makkelijker om te balanceren en iets minder in de wind. Maar proberen zou ik zeggen.
Glotetrotting around - R1200 GSA '14.
Francis
Contacteer:

Bericht door Francis »

:lol: :lol: yeps, ik heb het nog al gezegd ... veel GROTE mensen hier :wink: :wink: :lol:
Francis, r12rt

Teekitiesie iedereen, want dat doe ik ook :!:

Microsoft is not the answer, microsoft is the question.
My answer is NO !
frederik

Bericht door frederik »

Goede morgen,

ik sta 1.9m hoog. Met de 1200rt wou ik een corbin zadel en dan kom je wat lager te zitten.

Toe zat er iets niet meer helemaal goed en dit werd opgelost met de voetsteunverlagingsset van wunderlich.

Geen last van zitvlak, rug, knieën of andere, ook niet op lange afstanden. Een echte grrot lange afstandstoerist.

Frederik
bart 4138

Bericht door bart 4138 »

Bedankt voor jullie recaties . Ik ga natuurijk nog eens een test rit doen, maar met een testrit kan je het effect van lange ritten niet ervaren. Ik vermoet dat je niet met een testmotor naar Spanje mag rijden en terug.

mvg
Bart Henderickx
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

bart 4138 schreef:Bedankt voor jullie recaties . Ik ga natuurijk nog eens een test rit doen, maar met een testrit kan je het effect van lange ritten niet ervaren. Ik vermoet dat je niet met een testmotor naar Spanje mag rijden en terug.

mvg
Bart Henderickx

Nou ja... sommige dealers (de mijne toch) stelt zelfs voor om eens een weekendtestrit te doen en der eens mee naar de Ardennen te rijden... (was tijdens dealerdagen onlangs...)

dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Plaats reactie