Een vriend van mij die voor zijn werk in engeland was heeft mij een cadeau meegebracht van ginder over het water en dat is een alarm van
deze website http://www.motorbikealarm.co.uk/buy_now.html en het is dit model dat hij heeft meegebracht voor mijne bmw r1150r van 2004 (Cyclone Alarm System Model C-11
Talking Version)
Nu dacht hij dat ik dit op ne parleflik ging of kon installeren maar niks is minder waar want daarvan heb ik helemal geen kaas gegeten en ik kan zekers gen engels.
Nu is mijn vraag hier of iemand hier op het forum bereid is om mij dit te installeren ik geef aan de persoon die mij dit alarm kan instaleren zoals het moet uiteraard 150€. (of zeg mij u prijs en ik zie wel verder) Liefst toch niet iemand van de andere kant van Belgie
Hierbij heb ik de uitleg gescand en heb ik gezien dat er 3 manieren zijn om dit te installeren en ik zou graag de Methode B willen die ook de beste is volgens met wat ik toch een heel klein beetje ervan versta.
Indien er iemand is die mij echt kan helpen, dan zou ik zo vlug mogelijk een reactie willen want ik vertrek binnenkort op verlof en zou dit graag tegen dan geinstalleerd hebben.
DE UITLEG DIE ERBIJ WAS =