rij nog maar 10 jaar met de moto allé rijstkokers en
dan nu eindelijk mijn droom gs adv word deze week geleverd
heb a veel op jullie site gekeken en vind het de max iedereen
helpt iedereen als er vragen zijn heb er ook nog een paar
Moderator: GVN
Deze week geleverd, ik wou dat de mijne er ook bij is. (misschien. morgen bellen)thijs schreef:hoi bikers ga mij eerst eens kort voorstellen
thijs schreef:hoe rij ik mijn gsa het best in vertrek op 23/7 naar oostenrijk
kem het al gevonden http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=13385J schreef:thijs schreef:hoe rij ik mijn gsa het best in vertrek op 23/7 naar oostenrijk
Er is al een draadje hiervoor, je moet eens zoeken, de title was (inrijden gsa) geloof ik.
Ik ga alleszinds de gps routes van motoren en toerisme eens rijden om in te rijden met mijn GSA.
j
Jep Kurt,Kurt Steyaert schreef:Welkom Thijs,
Rustig vertrekken en na ongeveer 25km de rode zone gaan opzoeken in tweede en derde! Heel belangrijk als je hem lekker wilt inrijden, doen ze in fabriek ook en da's niet om te testen maar om het inrijden al een end op weg te helpen! Wisselende belasting, veel remmen en shiften! dit gedurende km of veertig, vijftig. Blok laten afkoelen (oliewissel is aan te raden!) starten en rijden, je blok is nu klaar voor gebruik !
Vergeet niet om na uw eerste rit of bij thuiskomst 's avonds,uw olie te verversen!
Proficiat, grtz Kurt
Hartelijk welkom in"het cirkus"enne.....let op als ge Uwe GS parkeert dat ge hem goed op zijn pikkel zet,want die van mij is vandaag onzacht tegen de aardkorst gevallen!!!thijs schreef:hoi bikers ga mij eerst eens kort voorstellen