Volgend weekend rijden we weer rond in Belgie: 700 km met motoren tot modeljaar 1965, dus de /2 serie mag er nog bij. We zijn ondertussen met 215 moto's en vertrekken om 7 uur op zaterdagmorgen in Lede aan de sporthal "Ommegang". Om 8 uur is de parking daar zo goed als leeg dus vroeg uit de veren is een noodzaak. Je mag ook al op vrijdagavond 's komen kijken, er zijn er heel wat (en niet alleen de 75 buitenlanders) die daar al aanwezig zullen zijn en er in hun tentje overnachten.
We rijden via Munte, St Denijs Boekel, Buizingen naar de Ardennen en overnachten in Borzee (La roche). Zondag komen we terug via Bornem, Berlare (overmere donk) en komen aan in Lede vanaf 17u.
Zoals steeds geef ik een cadeauken aan diegene die ik nu nog niet persoonlijk ken (want anders zijn Rik of Sprint weer met de prijzen gaan lopen

) en me aanspreekt met het magische codezinnetje "zijde gij animal van op het forum ? ".
Hoe herken je me ????????? Animal hangt aan d'e spiegel van mijn (????) machien. Een paar tips: 't is bmw, tweecilinder, neig oranjegeel maar hij fluit niet gelijk ne kanariepiet en ........ ik zal er heel vlug zijn denk ik.