Belgium 9 Provinces

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over classic, vintage en oldtimer motorfietsen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
animal

Belgium 9 Provinces

Bericht door animal »

Volgend weekend rijden we weer rond in Belgie: 700 km met motoren tot modeljaar 1965, dus de /2 serie mag er nog bij. We zijn ondertussen met 215 moto's en vertrekken om 7 uur op zaterdagmorgen in Lede aan de sporthal "Ommegang". Om 8 uur is de parking daar zo goed als leeg dus vroeg uit de veren is een noodzaak. Je mag ook al op vrijdagavond 's komen kijken, er zijn er heel wat (en niet alleen de 75 buitenlanders) die daar al aanwezig zullen zijn en er in hun tentje overnachten.
We rijden via Munte, St Denijs Boekel, Buizingen naar de Ardennen en overnachten in Borzee (La roche). Zondag komen we terug via Bornem, Berlare (overmere donk) en komen aan in Lede vanaf 17u.
Zoals steeds geef ik een cadeauken aan diegene die ik nu nog niet persoonlijk ken (want anders zijn Rik of Sprint weer met de prijzen gaan lopen :twisted: ) en me aanspreekt met het magische codezinnetje "zijde gij animal van op het forum ? ".

Hoe herken je me ????????? Animal hangt aan d'e spiegel van mijn (????) machien. Een paar tips: 't is bmw, tweecilinder, neig oranjegeel maar hij fluit niet gelijk ne kanariepiet en ........ ik zal er heel vlug zijn denk ik.
sprint

Bericht door sprint »

Ja lap, ik mag weer niet mee doen :evil:

't is al erg genoeg da'k niet kan mee rijden dit jaar. :?

Btw: veel plezier en hou het veilig hé 8)
Marnix.

Afbeelding
animal

Bericht door animal »

Ja sprint, soms moet ne mens ne keer kiezen hee. Ofwel ondersteboven hangen wapperen in een pretpark ofwel hangen wapperen aan het stuur van ne supersport. 8)
Troost u, ze geven regen voor gans "t weekend.
dav

Bericht door dav »

Voorwaar een man van zijn woord. Bedankt voor het mooie presentje. Maar de krasse oude knarren alleen al waren ook meer dan de moeite waard. Schuim op mijn bek!
sprint

Bericht door sprint »

dav schreef:Voorwaar een man van zijn woord. Bedankt voor het mooie presentje. Maar de krasse oude knarren alleen al waren ook meer dan de moeite waard. Schuim op mijn bek!
Stond je daar gisteren ook in de regen te wachten :lol:
Marnix.

Afbeelding
asterix
Contacteer:

Bericht door asterix »

welke provincie laat je dan als enige links liggen?
sprint

Bericht door sprint »

asterix schreef:welke provincie laat je dan als enige links liggen?
De rit bestond al van voor de nieuwe verkaveling :mrgreen:
Marnix.

Afbeelding
Plaats reactie