Vandaag zalig ritje in Pajottenland,maar in mineur geeindigd!
Verdoemme toch,rij ik samen met Dominique een veldwegske in,en we zien een mooi plaatsje om even te stoppen,parkeer de moto op z'n zijpikkel en even later, we zaten in het gras te genieten,roept Dominique"Frank de moto!!!"en ik zie hem gaan,spring recht,maar te laat de GS op zijn kant,en het ergste de ondergrond,kiezel!!!,zet hem terug recht,pinker vooraan stuk zowel glas als behuizing,handkap gebarsten,en heel dat kleppendeksel,vol krassen en putjes van die kiezel,de GS rolde over z'n cylinder heen, stond in een putje,en cylinderbescherming ook gekrast!!!
Dat is om Uw kl*ten op te fretten,van koleire
Maar gelukkig niets aan naftbak en snavel,en was ik blij dat die mottige topcase er op stond,anders was de uitlaat en de pinkers achter ook beschadigd,die heeft de val nog wat opgevangen!!
Nu kosten hé,een 2de hands kleppendeksel(onbeschadigd),voor een single spark met vermelding"magnesium"kant olievulstop,heeft er iemand nog zo iets liggen,want ik denk dat de nieuwprijs hiervan,niet van de poes zal zijn,de rest zal wel meevallen hoop ik,7/7/2007 geluksdag????
Frank