Jongens heb vandaag +/- 100km achter de rug op de snelweg.
Tja normaal doe ik geen snelweg tijdens inrij periode iomdat het slecht is voor de motor maar moest naar een klant.
Anyway deze namiddag ga ik even de vlaamse ardennen opzoeken om de versnellingsbak in te rijden en langzaam toerental op te trekken.
Eerste is dat de ESA heel verbazend goed zijn werk doet!
Een reminder voor mensen die ESA op de motorfiets nun en in de toekomst zullen gebruiken :
- 1 x drukken : Instellen voor vertrek : COMF; SPORT; NORM
- (1sec tss pause) 2 x drukken: Instellen voor vertrek: 1 persoon; 2 personen; 1 persoon + bagage; 2 personen + bagage.

Belangrijk

= De voorvering wordt alleen aangepast tijdens het stilstaan. Als men tijdens het rijden de vering wijzigd (alleen eerste stand is mogelijk: NORM;COMF;SPORT) dan zal alleen de achterverig aangepast worden.
De ESA in comfort stand is voortreffelijk goed, zekers in dit geval met een sportievere machine. Is het gevoel gelijk bij mijn Mercedes E-klasse met airmatic, de motor zweeft over de baan.
Natuurlijk blijft het een sportieve motorfiets, betekent op de snelweg toch vrij veel windweerstand.
Op secundaire wegen en stadsverkeer heb je vrij weinig wind.
Momenteel ben ik de enige in belgie met die machine rijdt, er is iemand anders die ook een heeft samen met mezelf een grijse maar wacht tot nu vrijdag voor de software update om Full Power te gaan.
Voorlopig wacht ik tot na de inrij periode voor Full Power.