vandaag tomtom rider aangeschaft, met welke route keuze krijg ik de mooieste routes (kortsteweg,vermijd autowegen , wegen met minder dan ....km p/u enz) weet ook iemand hoe ik zelf een route kan bepalen
alvast bedankt
Moderator: GVN

uw brievenbusje zit volCARPET schreef:@ Iron, je hebt PM.
Thanks,
Pé
Je kunt met het heel eenvoudige ITNConv zelf prachtige routes maken voor je TomTom. Heb vandaag nog een ritje in elkaar geflanst van pakweg 180 km die ik nu zondag wil afrijden. Het is echt wel een prachtstukje gereedschap die ITNConv. Zeker de satelliet-view is schitterend zodat je onmiddellijk een beeld hebt van hetgeen je aan het samenstellen bent. En een niet te versmaden detail. ITNConv is tot op heden volledig gratis. Met dank hiervoor aan de ontwikkelaar. Let wel dat je voor je TomTom probeert binnen de 48 tussenpunten te blijven. En al deze wijsheid heb ik hier geleerd op het forumRT toerist schreef:Beste beemerkes,
vandaag tomtom rider aangeschaft, met welke route keuze krijg ik de mooieste routes (kortsteweg,vermijd autowegen , wegen met minder dan ....km p/u enz) weet ook iemand hoe ik zelf een route kan bepalen
alvast bedankt