Ik zal me eerste even (snel) voor stellen omdat dit mijn eerste berichtje in dit forum is. Ik ben Arjan 37 lentes rondhuppelend op deze aardbol, en natuurlijk BMW motor liefhebber. Mijn carierre op 2 wielen ben ik begonnen op een Yamaha XJ600S (iedereen doet wel eens gek) om al snel over te stappen op een R1100RT. Deze heeft inmiddels plaats gemaakt voor een R1100RS. En daar ben ik super blij mee, althans tot afgelopen zondag.........................
Want toen ben ik tijdens een lekker stukje rijden onderuit gegaan
Helaas kan ik op dit moment niet de heleboel laten repareren. Sinds kort heb ik een eigen winkel en daar is al mijn spaargeld in gegaan. Gebrek aan liquide middelen dus. Daarom zat ik te denken om de motor (tijdelijk) om te bouwen naar een naked. En jawel daar is die dan eindelijk (na een lang verhaal) de vraag: heeft iemand daar ervaringen mee? En zijn er tips omtrent hoe het beste te werk te gaan? En als het kan heeft iemand een indicatie van de kosten?
In ieder geval alvast bedankt voor het lezen en hopelijk komen er veel reacties. Plaatjes van eventuele voorbeelden zijn natuurlijk welkom!
grt Arjan