Als je een toestel gewend bent, is dat meestal het meest gebruiksvriendelijke toestel.
Ik ben er ook van overtuigd, dat het de persoon in kwestie is, die de GPS volledig onder controle moet hebben, en in geval van Garmin ook nog de Mapsource software.
Iedereen die commentaar heeft op een bepaald toestel heeft het doorgaans niet helemaal onder controle.
Er zijn nu éénmaal legio mogelijkheden met een GPS, en dat een TomTom simpeler is in gebruik, dat kan zijn, maar dat neemt niet weg dat er bij Garmin de software "Mapsource" bijgeleverd wordt, en ik vind dat onmisbaar!
M'n vader heeft onlangs een Nüvi van Garmin gekocht, en dit toestel is ook een gewoon A naar B toestel, goed toestel wel, maar niet handig als je zelf routes wil uitstippelen! Net zoals TomTom die geen pc software bijleverd.
Ik download regelmatig routes en maak er ook zelf op de pc (heb er hier een paar honderd!), dus mapsource is als motorrijder onmisbaar, voor mij dan toch
Ben ondertussen aan m'n derde toestel, en heb nog nooit problemen gekend met Garmin, er zullen altijd wel toestellen zijn die het laten afweten door een productiefout, maar dit heeft niets met gebruiksgemak van het toestel te maken.
Zoals bij alles geldt....oefening baart kunst, en er zijn wel wat mogelijkheden die je niet op één twee drie onder de knie hebt.
Steek je licht ook eens hier op
http://www.gps.nl
Daar heb ik veel geleerd!
Grts,
Peter