R1200S

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
K1200GT

R1200S

Bericht door K1200GT »

Op het Duitse K1200S forum gevonden 8-) : http://www.michaelbense.de/k1200s/forum ... 7&start=75 (naar beneden scrollen voor de grotere foto's)
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF :twisted: , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

De nieuwe HP EXCLUSIEF :shock: :shock: :shock:

Radiale Brembo-remklauwen !

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Werner Von C. op 30 sep 2007, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

mooi, maar een beetje te japans :-?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
timmadball

Bericht door timmadball »

Persoonlijk zou ik dat heel erg vinden moest die nu al uitkomen .Blijf ik speciaal 7 jaar rond rijden tot er eindelijk ne opvolger is voor ne r1100s .Hoop ik dat hij sportiever is ,dan komt de r1200s direct besteld. En dan een kleine 2 jaar later zou er een nog sportiever versie van uitkomen de hp sport .Kan er niet echt mee lachen :evil: .Ook al heb ik heel veel plezier aan mijn moto .

greetz tim
Hanzy_S

Bericht door Hanzy_S »

Daar wil ik dan wel eens een testritje mee gaan maken. :razz: :razz:
[ s ]R1100R[ /s ]
R1200S
Afbeelding
SBK_Mario

Bericht door SBK_Mario »

Denk dat die spiegels er als versiering op staan.Kijk ook eens wat er op de onderkuip staat HP2.Voor de rest schoon machien maar zou het niet een omgebouwde R 1200 S zijn?Volgens mij heeft hij er juist een circuit-sessie op zitten.En als het een nieuwe BMW zou zijn dan toch wel met een andere nummerplaat he zeker een uit Munchen.
Zo niet wachten tot de volgende beurs.(MILAAN????)

GRTZ.
Pinker

Bericht door Pinker »

timmadball schreef:Persoonlijk zou ik dat heel erg vinden moest die nu al uitkomen .Blijf ik speciaal 7 jaar rond rijden tot er eindelijk ne opvolger is voor ne r1100s .Hoop ik dat hij sportiever is ,dan komt de r1200s direct besteld. En dan een kleine 2 jaar later zou er een nog sportiever versie van uitkomen de hp sport .Kan er niet echt mee lachen :evil: .Ook al heb ik heel veel plezier aan mijn moto .

greetz tim
Ik vrees er toch voor dat deze dit jaar nog in de showroom staat.
Prijzen vanaf 20,000 euro, zal net zoals de GS HP2 een zonderlingetje zijn op onze wegen.
Mij lijkt dit een circuitfiets (zoals mijn R1200S - ook circuit), maar voor dat geld koop ik 2 yamaha's R1 in recente tweedehandsmarkt.

Ik merk dat wanneer ik echt het onderste uit de kan wil halen die verdomde cilinders in de weg hangen en tegen de grond schuren.
Blijft een apart geval die S op 't circuit en véél geinteresseerde motards willen het ding wel eens van kortbij bekijken, 't is wel origineel
Ik reed weg en kwam aan bij de weg. De weg was weg. Sjans, ik zat op mijne GS... neen GS ook weg nu op KTM!!
Sjeezen doe ik ook met R1200S, liefst op circuit en niet in de grindbak, ook niet meer, R1200S ook weg
HP2 Sport vanaf 2009, nog efkes..., geannuleerd...
Lid sinds 11/11/06
http://www.lostroads.eu - ism. SOS Kinderdorpen
Werner Von C.
Contacteer:

Volgens mij heeft hij er juist een circuit-sessie op zitten.En als het een nieuwe BMW zou zijn dan toch wel met een andere nummerplaat he zeker een uit Munchen.
Zo niet wachten tot de volgende beurs.(MILAAN????)
Men placht dit ook wel eens een "georkestreerd "lek"" te noemen... :wink:

De sessie was enkel met genodigden en foto's nemen was "verboten"...yeah right :wink:
SBK_Mario

Bericht door SBK_Mario »

(S)Campi je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
Maar als dit waar is zijn ze bij BMW al slechter bezig dan bij Honda.Want daar veranderen ze hun modellen meestal om de 4 jaar.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
SBK_Mario

Bericht door SBK_Mario »

Kijk eens bij onze collega's in Duitsland:
http://www.s-boxer.de/showthread.php?t=13637&page=3

GRTZ.
K1200GT

Bericht door K1200GT »

SBK_Mario schreef: ....En als het een nieuwe BMW zou zijn dan toch wel met een andere nummerplaat he zeker een uit Munchen.
BMW motorfietsen worden in Spandau (Berlijn :!: ) gebouwd... :wink:
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF :twisted: , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
lijntrekker

Bericht door lijntrekker »

Hallo allemaal,

aanstaande donderdag rijden wij de volgende manche van de Club Met in Zolder, 4-uur wedstrijd, van 13.00u tot 17.00u. Ingang is vrij, dus als je geïnteresseerd bent om ons aan het werk te zien met de R1200S'en, kom dan gerust eens een kijkje nemen,

mvg, Kris Baekelandt & Christoph Willaert(BMW Boxer Team Lievens)
"don't crack under pressure"
Werner Von C.
Contacteer:

En nu ist ie officieël voorgesteld in Parijs...(bron : motorfreaks.nl)

Afbeelding
RBee

Bericht door RBee »

Die Japanner staat daar wel heel geinteresseerd te kijken. :wink:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Foei Scampi, eerst bij die hollanders gaan kijken :cry:

http://www.pvdk.be/joomla/index.php?opt ... 9&Itemid=1

Afbeelding
Werner Von C.
Contacteer:

Foei Scampi, eerst bij die hollanders gaan kijken
Ehhhh...'k zal het nooit meer doen... :oops: :wink:
Pinker

Bericht door Pinker »

128pk, pfff en waarschijnlijk meer dan 20.000 euro en dan nog uit een 1200cc.
In verhouding klopt hier niks van tov de concurrenten. Voor echte sport prestaties moeten ze bij BMW toch nog een 'gap' dichten van minstens 30pk.
Ik reed weg en kwam aan bij de weg. De weg was weg. Sjans, ik zat op mijne GS... neen GS ook weg nu op KTM!!
Sjeezen doe ik ook met R1200S, liefst op circuit en niet in de grindbak, ook niet meer, R1200S ook weg
Lid sinds 11/11/06
tootje
Contacteer:

Bericht door tootje »

Pinker schreef:128pk, pfff en waarschijnlijk meer dan 20.000 euro en dan nog uit een 1200cc.
In verhouding klopt hier niks van tov de concurrenten. Voor echte sport prestaties moeten ze bij BMW toch nog een 'gap' dichten van minstens 30pk.
Gelijk heb je ... Maar valt er uit een boxer nog zoveel te halen ?
wordt de boxer niet levend gehouden door de marketingboys om dat er altijd een publiek voor zal bestaan ?
Afbeelding
Raketman
Contacteer:

Bericht door Raketman »

Pinker schreef: Gelijk heb je ... Maar valt er uit een boxer nog zoveel te halen ?
wordt de boxer niet levend gehouden door de marketingboys om dat er altijd een publiek voor zal bestaan ?
Tuurlijk...het concept is technisch totaal uitgemolken en al jaren achterhaald. Voorbeeld : alleen al het feit dat ze 98ron MOETEN tanken om die relatief weinige Pk's te halen zonder detonatie zegt eigenlijk al genoeg.
Nil volentibus arduum
Pinker

Bericht door Pinker »

tijd voor een Jap om lekker op 't circuit te scheuren en een boxer voor de openbare weg, de ideale mix zeg maar.
Lid sinds 11/11/06
Pinker

Bericht door Pinker »

Alhoewel, mijn Sje doet het meer dan behoorlijk, toch maar geen rijstkoker... :wink:

Afbeelding
Lid sinds 11/11/06
tootje
Contacteer:

Bericht door tootje »

Pinker schreef:Alhoewel, mijn Sje doet het meer dan behoorlijk, toch maar geen rijstkoker... :wink:

Afbeelding
Platter moet kunnen ....

@ Lijntrekker:
Enig idee waarom je de laatste keer tijdens de MET gecrasht bent ?
Cardan afgebroken ?

tootje
Afbeelding
lijntrekker

Bericht door lijntrekker »

@ tootje,

ik weet nog steeds niet hoe het ongeval te plaatsen, ik was wel enorm aan het jagen op dat moment, getuige daarvan was mijn snelste rondetijd ooit(1'44'444) 2 ronden voordien,

ik ben er uit gegaan in één van die bochten waar je van zegt, hier nooit..., maar je ziet maar...

ik weet er ook niets meer van, 'k heb een zwart gat van een 20-tal minuten , zonder buiten bewustzijn te zijn geweest,

het wiel lag inderdaad naast mijne moto, en het enige wat het wiel vasthield was de kruiskoppeling tussen de pont en de cardan, de verbinding zelf tussen die twee stukken was inderdaad kapot, de pont lag 90 ° gedraaid met de cardan

ik ben allezins zeer kordaat ten val gekomen, ben ik over olie gegaan van de val net voordien?, is er iets kapot gegaan?, ik weet het niet, ook een stuurfout ga ik niet uitsluiten, dat hoort er nu éénmaal bij,

het is in ieder geval zo dat in al die Boxercup jaren, hoe zwaar de ongevallen ook waren, bij mijn weten, er nooit dergelijke breuk geweest is

de moto is wel een aantal keren getold, dus de breuk kan daar ontstaan zijn natuurlijk,

nu, wat er ook van is, het is de toekomst dat telt, ik ben ongeveer gerecupereerd en de schade aan de moto valt heel goed mee, dus...

see you next year,

mvg, Kris BMW Boxer Team Lievens
"don't crack under pressure"
Plaats reactie