Met veel enthousiasme begonnen, maar denk dat ofwel zijn geld, ofwel zijn goesting op is.....Zoiets moet je ook op het gemakje doen, anders eindigd het project in een paar kartonnen dozen....zou niet de eerste zijn....Mijn raad aan Carlito is: voortdoen in de winter en de zomer (of wat er voor doorgaat in Belgie) gebruiken om met zijn Ducske te rijden.
gene stress mensen, ik ben terug aan het demonteren om het kader deftig te laten lakken (waarschijnlijk poederrlakken)
ik ga waarschijnlijk mijn ducati verkopen voor er ongelukken gebeuren, het is een betrekkelijk zware moto en je zit zooo snel aan de 100...
mocht er iemand intresse hebben, 3000€ en het is de uwe, juist groot onderhoud gehad (remmen, olie, naft, distributieriemen, banden, balhoofd etc. vernieuwd)
geen nood, ik heb juist iemand gevonden die mijn kader wil poederlakken,
ik heb nu een auto gekocht dus ik zal eerst de duc verkopen en hem dan afwerken, tegen dat het mooi weer wordt zal hij zeker af zijn :
je moet rekening houden dat ik ook wat onkosten heb, moet ik toch niet uitleggen.. dat nieuw voorwieltje alleen kost me om en bij de 700€ en ik wil het zo goed mogelijk doen in de mate van het haalbare
ok, momenteel is er nog niet echt veel verandering in gekomen, mr ik heb wel een systeem gekocht die 200kg in de lucht kan heffen (wordt op het plafond bevestigd en werkt met een motor
super handig om aan brommers en fietsen te werken (ik weet niet of het mijn moto in de lucht kan heffen
Niemand kan volgen welke richting je uit wil .... zo is het moeilijk je raad te geven
Ik begrijp dat aan alles een prijskaartje hangt, en ik denk dat je het zelf niet weet wat het eindresultaat zal worden ...
Jouw motovatie om het te doen getuigt toch van moed ! Succes verder met de afwerking ! Er lopen nog niet te veel 17 jarigen rond, die hier constant mee bezig zijn ...
Sn@pPy*GS schreef:Niemand kan volgen welke richting je uit wil .... zo is het moeilijk je raad te geven
Ik begrijp dat aan alles een prijskaartje hangt, en ik denk dat je het zelf niet weet wat het eindresultaat zal worden ...
Jouw motovatie om het te doen getuigt toch van moed ! Succes verder met de afwerking ! Er lopen nog niet te veel 17 jarigen rond, die hier constant mee bezig zijn ...
Ik weet perfect wat ik wil, een caféracer waar elke motard nr zal staan kijken, ook al staat hij naast de nieuwste yamaha, suzuki, bmw..
Een oerdegelijke moto met een ziel en een persoonlijke tint m.a.w.
Ik zie hem helemaal voor me, ik moet enkel de tijd, het geld en de moed vinden om hem af te werken, want bij het ineensteken zal ik waarschijnlijk nog op enkele problemen stuiten
je hebt dan ook nog jaaaaaaaaren de tijd.....Tegen dattem af is kun je er een 1200 blok in hangen en heb je nog een classic
Voor een caféracer zou ik toch een blok kiezen met iets meer vermogen, zelfs mijnen BSA van '63 heeft meer pk.....Maar dat had ik al eens gezegd geloof ik. Lijkt mij zonde om zo een plaatje van een moto te bouwen en dan achteraf door andere caféracers van het kastje naar de muur te worden gereden, of bouw je hem alleen om naar te kijken?
als je iets gaat tunen of herstellen of renoveren heb je tijd en geduld nodig. Blijkbaar zijn er hier die dat niet hebben, zo aan de commentaar te horen
STUCK IN THE MUD
R100GSPD white/blue dirtbike + VMC cross sidecar