Hallo,
effe advies gevraagd : ik ben momenteel de fiere bezitter van een stoere zwarte r1150gs van 1999 maar ben verliefd geraakt op de sportieve look van een r1150r van het jaar 2002 .Ik heb echter nog geen ervaring met deze motor en blijf twijfelen .Wie heeft er ooit voor deze keuze gestaan of kan me objectieve pro's en contra's geven .
r1150gs versus r1150r
Moderator: GVN
heb vorige maand net dezelfde overstap gedaan(1150gs naar rockster) en hoewel de gs lekker op de weg lag(zeker met de 3spaaks velgen) heb k van de R percies nog meer het gevoel van t kan nog wel wa meer..ligt bere strak, zit best behoorlijk, hoewel k op de gs langer kon blijven doorrijden zonder last te krijgen van mn poep schinke, maar k krijg nu wel last van rechter hand/pols, maar een aardige ziel van hier opt forum heeft me verteld dat dit volledig over zou zijn bij montage van een wunderlich stuur..ahja, en ge gaat iets sneller moete gaan tanken, en beetje meer tegen de wind moete vechten eh..:p
maar al bij al ben k r na 6dKM toch nog wreed content van, zeker ook van de looks..
maar al bij al ben k r na 6dKM toch nog wreed content van, zeker ook van de looks..
-
tweetyoost
blijkbaar iemand met dezelfde vragen/twijfels als ik?
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=16007
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=16007
Probeer eens om de achtervering iets straffer te zetten.timon schreef:heb vorige maand net dezelfde overstap gedaan(1150gs naar rockster) en hoewel de gs lekker op de weg lag(zeker met de 3spaaks velgen) heb k van de R percies nog meer het gevoel van t kan nog wel wa meer..ligt bere strak, zit best behoorlijk, hoewel k op de gs langer kon blijven doorrijden zonder last te krijgen van mn poep schinke, maar k krijg nu wel last van rechter hand/pols, maar een aardige ziel van hier opt forum heeft me verteld dat dit volledig over zou zijn bij montage van een wunderlich stuur..ahja, en ge gaat iets sneller moete gaan tanken, en beetje meer tegen de wind moete vechten eh..:p
Als die bij mij te licht ingesteld staat krijg ik soms ook pijn aan de pols: een half draaike aan de instelknop en 't probleem is bij mij opgelost
ter land met de motor
ter zee met de zeilboot
...en in de lucht door te springen...
ter zee met de zeilboot
...en in de lucht door te springen...