21/10/2007 - Engelandvaarders V Rochester
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Boxer,
Het ontbijt "buffet" is om 6.30, maar er kan reeds vroeger iets worden gegeten.
"Verder is er een bar die 24 u. op 24 open is voor snacks en lichte maaltijden." zo staat het op de site, dus ik veronderstel als we vragen of men vroeger iets kan eten dat dit geen probleem zal zijn.
Groetjes
Het ontbijt "buffet" is om 6.30, maar er kan reeds vroeger iets worden gegeten.
"Verder is er een bar die 24 u. op 24 open is voor snacks en lichte maaltijden." zo staat het op de site, dus ik veronderstel als we vragen of men vroeger iets kan eten dat dit geen probleem zal zijn.
Groetjes
Als alles op je afkomt, dan zit je op de verkeerde rijbaan
Heb ik ook lang aan gedacht, maaaar ten eerste is dat toch wel héél vroeg opstaan en ten tweede moet je dan juist tijdens de dronkemansuren over die snelweg sjezen. Laat het dan nog wat slecht weer zijn en het doemscenario is compleetluc boxer schreef:En anders vertrek ik hier s'nachts wel tegen dat ik aan boot1 ben, ben ik wel wakker.
Daarom maar de verstandige oplossing gekozen en hotelletje geboekt
Als je toch meerijdt Luc, laat dan iets weten dan rijden we samen over Gent en van daaraf zal de groep al snel aangroeien, denk ik. Als ge braaf zijt, trakteer ik er ene
Laatst gewijzigd door WimLT op 14 okt 2007, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
*ChArRaKe*
-
*ChArRaKe*
JAJA, ze zijn da daar gewoon, nie vergeten dat daar engelsmannen toekomen ook he die richting Belgie rijden of ook de boot naar England op moeten ...en die gasten hebben een reputatie van hun bed NIET te zien , als we daar tussen sukkelen , tja ....
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Efkes tussendoor...
Voor de door-de-duivel-bezeten-eeuwige-twijfelaars onder ons, woensdag geef ik het aantal kamers door, of als ik dat hier allemaal lees, het aantal barstoelen die ze moeten vrijhouden
Dus hopelijk zijn er die nog van hun "duvelke" vanaf geraken en ons vergezellen naar calais.
Jullie laten maar iets horen he
groetjes
Voor de door-de-duivel-bezeten-eeuwige-twijfelaars onder ons, woensdag geef ik het aantal kamers door, of als ik dat hier allemaal lees, het aantal barstoelen die ze moeten vrijhouden
Dus hopelijk zijn er die nog van hun "duvelke" vanaf geraken en ons vergezellen naar calais.
Jullie laten maar iets horen he
groetjes
Als ik mijn bed niet gebruik door heel de nacht aan de bar te hangen ..... zal ik mijne motor 's anderdaags ook niet nodig hebben, vrees ik

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Dat valt nog af te wachten, hé. Wat vangt die misschien allemaal aan als hij wat te diep in het glas kijktJH. schreef:... straks ga ik nog content zijn dat enkel schalkse hier komt slapen en jullie niet allemaal in onze bar komen plakken...

Na een beetje wachten... eindelijk toch nieuws : ik zal er dus NIET bij zijn hé!BiemeRT schreef:Op de laatste infofiche waren er nog 3 plaatsen vrij op boot 2Dennis schreef:Is er nog één plaatske vrij??![]()
Vandaag een berichtje gekregen van Rtke dat de inschrijvingen op 2 oktober helaas werden AFGESLOTEN !
<<Pech>> heet zoiets...
Wat is vroeg
GPS geeft 190km aan naar calais iets meer dan twee uur rijden. Ik heb boot1 om 6u dus als ik rond 3u45 vertrek ben ik ruim op tijd. Als er voor zaterdag niet echt een toerrit op het programma staat dan vertrek ik rond 3u45 en rust ik hier thuis in de dag wel wat uit.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Je weet niet wat je zal missenluc boxer schreef:BiemeRT schreef:Wat is vroegHeb ik ook lang aan gedacht, maaaar ten eerste is dat toch wel héél vroeg opstaan en ten tweede moet je dan juist tijdens de dronkemansuren over die snelweg sjezen. Laat het dan nog wat slecht weer zijn en het doemscenario is compleet.
GPS geeft 190km aan naar calais iets meer dan twee uur rijden. Ik heb boot1 om 6u dus als ik rond 3u45 vertrek ben ik ruim op tijd. Als er voor zaterdag niet echt een toerrit op het programma staat dan vertrek ik rond 3u45
en rust ik hier thuis in de dag wel wat uit.
Zit er eigenlijk iemand voor boot1 in het hotel
Hopelijk niet de boot he
nie mis éUK Outlook for Friday 19 Oct 2007 to Sunday 28 Oct 2007:
High pressure looks like being the dominant feature of the weather through the second half of the coming week, and into next weekend, with mainly dry, fine and settled conditions across the UK. Variable amounts of cloud will give spells of sunshine by day, but may lead to a little mist or fog overnight. Under clearer skies some frost is possible overnight, but temperatures should feel pleasant enough in the sunshine by day with mostly light winds. By the beginning of the following week (22nd and 23rd) there is an increasing chance of much more unsettled conditions moving in from the west across all parts, bringing spells of rain or showers, as well as some stronger winds. The more unsettled conditions, however, mean that there is less chance of frost.
Updated: 1128 on Sun 14 Oct 2007
Nu ma hopen da ze d'er nie naast zitten
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
Boot 1luc boxer schreef:Zit er eigenlijk iemand voor boot1 in het hotel
Daar is verder niemand meer voor ingeschreven. Ge zult zelf moeten roeien
Nu kan ik zaterdag thuis nog wat klusjes doen (of toch de schijn hoog houdenluc boxer schreef:Als er voor zaterdag niet echt een toerrit op het programma staat .....
(of "Onder de sloef liggen" word ook al eens gebruikt)

-
Dré GS
Chriske je hebt PMdvchriske schreef:Je weet niet wat je zal missenluc boxer schreef:BiemeRT schreef:Wat is vroegHeb ik ook lang aan gedacht, maaaar ten eerste is dat toch wel héél vroeg opstaan en ten tweede moet je dan juist tijdens de dronkemansuren over die snelweg sjezen. Laat het dan nog wat slecht weer zijn en het doemscenario is compleet.
GPS geeft 190km aan naar calais iets meer dan twee uur rijden. Ik heb boot1 om 6u dus als ik rond 3u45 vertrek ben ik ruim op tijd. Als er voor zaterdag niet echt een toerrit op het programma staat dan vertrek ik rond 3u45
en rust ik hier thuis in de dag wel wat uit.
Zit er eigenlijk iemand voor boot1 in het hotel![]()
Hopelijk niet de boot he
Tot in den draai,enne..... je " houdt" hem best recht.
Dré GS
Lid BMW MC Vlaanderen
K1200GT-R1200GS
Dré GS
Lid BMW MC Vlaanderen
K1200GT-R1200GS
Gaat deze afspraakplaats nog door ?wally schreef:Voor de Engelandvaarders van boot 2 die vanuit het Gentste vertrekken, of er voorbij komen:
We verzamelen om 5:00u aan Tankstation Drongen, vertek om 05:15u stipt. Volgens mapsoep is het ongeveer anderhalf uur bollen tot in Calais, wat ons nog een kwartiertje speling geeft.
Wie komt er naar Drongen ?
-
tweecilinderke
Ik hoop het dat ze door gaat die afspraak of ik sta daar alleen met de wally.
Misschien handig dat we op voorrand weten hoeveel er daar gaan toekomen, zodra we voltallig zijn kunnen we vertrekken.
Wie gaat naar drongen?
Wally
tweecilinderke
sn@ppy GS
???
Misschien handig dat we op voorrand weten hoeveel er daar gaan toekomen, zodra we voltallig zijn kunnen we vertrekken.
Wie gaat naar drongen?
Wally
tweecilinderke
sn@ppy GS
???
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid