21/10/2007 - Engelandvaarders V Rochester

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
luc boxer

Bericht door luc boxer »

En anders vertrek ik hier s'nachts wel tegen dat ik aan boot1 ben, ben ik wel wakker.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
dvchriske

Bericht door dvchriske »

Boxer,

Het ontbijt "buffet" is om 6.30, maar er kan reeds vroeger iets worden gegeten.
"Verder is er een bar die 24 u. op 24 open is voor snacks en lichte maaltijden." zo staat het op de site, dus ik veronderstel als we vragen of men vroeger iets kan eten dat dit geen probleem zal zijn.

Groetjes
Als alles op je afkomt, dan zit je op de verkeerde rijbaan
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

luc boxer schreef:En anders vertrek ik hier s'nachts wel tegen dat ik aan boot1 ben, ben ik wel wakker. :-P
Heb ik ook lang aan gedacht, maaaar ten eerste is dat toch wel héél vroeg opstaan en ten tweede moet je dan juist tijdens de dronkemansuren over die snelweg sjezen. Laat het dan nog wat slecht weer zijn en het doemscenario is compleet :shock: .

Daarom maar de verstandige oplossing gekozen en hotelletje geboekt :wink: Op't gemak naar ginder, beetje kennis maken aan de bar en 's morgens fris de boot op 8-)

Als je toch meerijdt Luc, laat dan iets weten dan rijden we samen over Gent en van daaraf zal de groep al snel aangroeien, denk ik. Als ge braaf zijt, trakteer ik er ene :wink: (of twee) .....
Laatst gewijzigd door WimLT op 14 okt 2007, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

BiemeRT schreef: beetje kennis maken aan de bar en 's morgens fris de boot op 8-)
oei oei... als dat maar goed komt :roll:
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
*ChArRaKe*

Bericht door *ChArRaKe* »

Biemert,

Als je je bed niet gebruikt en enkel aan de bar blijft hangen krijg je 50% korting + gratis ondersteunende begeleiding naar je moto. 't is van horen zeggen he :lol:
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
*ChArRaKe*

Bericht door *ChArRaKe* »

JAJA, ze zijn da daar gewoon, nie vergeten dat daar engelsmannen toekomen ook he die richting Belgie rijden of ook de boot naar England op moeten ...en die gasten hebben een reputatie van hun bed NIET te zien , als we daar tussen sukkelen , tja ....
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
dvchriske

Bericht door dvchriske »

Efkes tussendoor...

Voor de door-de-duivel-bezeten-eeuwige-twijfelaars onder ons, woensdag geef ik het aantal kamers door, of als ik dat hier allemaal lees, het aantal barstoelen die ze moeten vrijhouden :wink: :wink:

Dus hopelijk zijn er die nog van hun "duvelke" vanaf geraken en ons vergezellen naar calais.

Jullie laten maar iets horen he :wink:

groetjes
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Als ik mijn bed niet gebruik door heel de nacht aan de bar te hangen ..... zal ik mijne motor 's anderdaags ook niet nodig hebben, vrees ik :pale: :puker:

:lol: :lol: :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

... straks ga ik nog content zijn dat enkel schalkse hier komt slapen en jullie niet allemaal in onze bar komen plakken...
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

JH. schreef:... straks ga ik nog content zijn dat enkel schalkse hier komt slapen en jullie niet allemaal in onze bar komen plakken...
Dat valt nog af te wachten, hé. Wat vangt die misschien allemaal aan als hij wat te diep in het glas kijkt :-P :wink: :lol: :lol: :lol:

Dennis

Bericht door Dennis »

BiemeRT schreef:
Dennis schreef:Is er nog één plaatske vrij??
Op de laatste infofiche waren er nog 3 plaatsen vrij op boot 2 :wink:
Na een beetje wachten... eindelijk toch nieuws : ik zal er dus NIET bij zijn hé! :-(
Vandaag een berichtje gekregen van Rtke dat de inschrijvingen op 2 oktober helaas werden AFGESLOTEN ! :cry:
<<Pech>> heet zoiets... :!:
Dennis Afbeelding

BMW R1200RT (rood)

...en bij sommigen gekend van de Pier Kloeffe rit :wink:
luc boxer

Bericht door luc boxer »

Wat is vroeg :?: GPS geeft 190km aan naar calais iets meer dan twee uur rijden. Ik heb boot1 om 6u dus als ik rond 3u45 vertrek ben ik ruim op tijd. Als er voor zaterdag niet echt een toerrit op het programma staat dan vertrek ik rond 3u45 en rust ik hier thuis in de dag wel wat uit.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
dvchriske

Bericht door dvchriske »

luc boxer schreef:BiemeRT schreef:
Heb ik ook lang aan gedacht, maaaar ten eerste is dat toch wel héél vroeg opstaan en ten tweede moet je dan juist tijdens de dronkemansuren over die snelweg sjezen. Laat het dan nog wat slecht weer zijn en het doemscenario is compleet :shock: .
Wat is vroeg :?: GPS geeft 190km aan naar calais iets meer dan twee uur rijden. Ik heb boot1 om 6u dus als ik rond 3u45 vertrek ben ik ruim op tijd. Als er voor zaterdag niet echt een toerrit op het programma staat dan vertrek ik rond 3u45 :yawn: en rust ik hier thuis in de dag wel wat uit.
Zit er eigenlijk iemand voor boot1 in het hotel :?:
Je weet niet wat je zal missen :roll:

Hopelijk niet de boot he :lol:
GStephen
Contacteer:

Bericht door GStephen »

Zijn er anders nog die in hotel Bel Azur verblijven ?
Of zit iedereen bij Ibis ?
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
GStephen
Contacteer:

Bericht door GStephen »

UK Outlook for Friday 19 Oct 2007 to Sunday 28 Oct 2007:
High pressure looks like being the dominant feature of the weather through the second half of the coming week, and into next weekend, with mainly dry, fine and settled conditions across the UK. Variable amounts of cloud will give spells of sunshine by day, but may lead to a little mist or fog overnight. Under clearer skies some frost is possible overnight, but temperatures should feel pleasant enough in the sunshine by day with mostly light winds. By the beginning of the following week (22nd and 23rd) there is an increasing chance of much more unsettled conditions moving in from the west across all parts, bringing spells of rain or showers, as well as some stronger winds. The more unsettled conditions, however, mean that there is less chance of frost.

Updated: 1128 on Sun 14 Oct 2007
nie mis é
Nu ma hopen da ze d'er nie naast zitten :roll: :wink:
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
Dennis

Bericht door Dennis »

Dennis Afbeelding

BMW R1200RT (rood)

...en bij sommigen gekend van de Pier Kloeffe rit :wink:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

luc boxer schreef:Zit er eigenlijk iemand voor boot1 in het hotel :?:
Boot 1 :shock: :shock: :shock: Laatste info-mail niet gelezen dan :roll:
Daar is verder niemand meer voor ingeschreven. Ge zult zelf moeten roeien :-P :lol: :lol: :lol:
luc boxer schreef:Als er voor zaterdag niet echt een toerrit op het programma staat .....
Nu kan ik zaterdag thuis nog wat klusjes doen (of toch de schijn hoog houden :razz: ) tot 17h00 en ben ik alleen zondag heel de dag van huis. "De kerk in't midden houden" noemen ze dat bij ons :-P :wink: :lol: :lol:
(of "Onder de sloef liggen" word ook al eens gebruikt)

Dré GS

Bericht door Dré GS »

dvchriske schreef:
luc boxer schreef:BiemeRT schreef:
Wat is vroeg :?: GPS geeft 190km aan naar calais iets meer dan twee uur rijden. Ik heb boot1 om 6u dus als ik rond 3u45 vertrek ben ik ruim op tijd. Als er voor zaterdag niet echt een toerrit op het programma staat dan vertrek ik rond 3u45 :yawn: en rust ik hier thuis in de dag wel wat uit.
Zit er eigenlijk iemand voor boot1 in het hotel :?:
Je weet niet wat je zal missen :roll:

Hopelijk niet de boot he :lol:
Chriske je hebt PM
Tot in den draai,enne..... je " houdt" hem best recht.
Dré GS
Lid BMW MC Vlaanderen
K1200GT-R1200GS
dvchriske

Bericht door dvchriske »

Dre GT

Euh... sorry heb geen PM ontvangen
RBee

Bericht door RBee »

dvchriske,

heb je (ga je direct) PM sturen.

Ga dus ook overnachten.

@ Luc, ben nog altijd te vinden voor ritje op zaterdag.(Ps: GSA is ondertussen uit rodage :grin: )
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
dvchriske

Bericht door dvchriske »

RBee schreef:dvchriske,

heb je (ga je direct) PM sturen.

Ga dus ook overnachten.

@ Luc, ben nog altijd te vinden voor ritje op zaterdag.(Ps: GSA is ondertussen uit rodage :grin: )
RBee, je hebt ook PM
dvchriske

Bericht door dvchriske »

GStephen schreef:Zijn er anders nog die in hotel Bel Azur verblijven ?
Of zit iedereen bij Ibis ?
Voorlopig zijn we met 4 die in Ibis verblijven... kzou zeggen, join the club !!

groetjes
UpJohn

Bericht door UpJohn »

wally schreef:Voor de Engelandvaarders van boot 2 die vanuit het Gentste vertrekken, of er voorbij komen:

We verzamelen om 5:00u aan Tankstation Drongen, vertek om 05:15u stipt. Volgens mapsoep is het ongeveer anderhalf uur bollen tot in Calais, wat ons nog een kwartiertje speling geeft.
Gaat deze afspraakplaats nog door ?
Wie komt er naar Drongen ?
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

Ik hoop het dat ze door gaat die afspraak of ik sta daar alleen met de wally.
Misschien handig dat we op voorrand weten hoeveel er daar gaan toekomen, zodra we voltallig zijn kunnen we vertrekken.

Wie gaat naar drongen?
Wally
tweecilinderke
sn@ppy GS
???
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
p@sc@l

Bericht door p@sc@l »

Ik zal er ook zijn :wink: :wink:....en ook Dré
Laatst gewijzigd door p@sc@l op 15 okt 2007, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie