Ik vul de tank tot de onderste rand van de vulnek in de tank. Ik vrees dat als ik meer benzine ingiet dat het zal toch overbord gaan.
Moet ik hiermee leren leven of kan ik iets aan doen?

Kenny
Moderator: GVN
Kwam hier al eens aan bod...Kenny schreef:Wie heeft ervaring met het callibreren van de benzine indicator? Mijn '01 1150RT geeft altijd 1-2 strepjes minder dan max. aan.
Ik vul de tank tot de onderste rand van de vulnek in de tank. Ik vrees dat als ik meer benzine ingiet dat het zal toch overbord gaan.
Moet ik hiermee leren leven of kan ik iets aan doen? :-?Kenny
Bedankt jongens voor de reacties. Inschaten aan de hand van de gereden kilometerskijk naar de blokjes en je Km stand.
doe hem vol zet de teller op 0 en kijk dan na 100Km eens naar de blokjes
zelfde bij 200km
en bij 300km
als dan het lichtje brand wordt het tijd om en benzine station op te zoeken.
Ik heb hem gisteren gevuld tot er niks meer bij kan dat wil zeggen vullen tot het in de hals staat, en dan waren al de blokjes zichtbaar. Maar het eerst is vlug verdwenen als je een paar kilometers hebt gereden.Kenny schreef:Wie heeft ervaring met het callibreren van de benzine indicator? Mijn '01 1150RT geeft altijd 1-2 strepjes minder dan max. aan.
Moet ik hiermee leren leven of kan ik iets aan doen?
Kenny
Lampje kapot1150rt schreef:bij mijn RT1150 brandt het lichtje van 'nu tanken' zelfs nog niet als er maar 1 of zelfs geen blokje meer staat op de indicator.