Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
Ongelooflijk!!!!
Grappig,maar tevens prachtig gedaan!!
Trouwens ZEER mooie Rockster!!
Alleen zie ik dat met mijn hond Bas niet zitten,i.v.m lengte van z'n oren kans op opsteigen
Knap gemaakt (in lang vervlogen tijden werd de hond voor het tuig gespannen, dus diervriendelijk is dit zeker) maar een verzekeringtechnische vraag die ik heb:
hoe zit het met de helm voor little doggie?
Greetz & Long May You Run
Martinus (K100LT VIN 0170089) & member BMW Motorclub Vlaanderen
Martinus schreef:Knap gemaakt (in lang vervlogen tijden werd de hond voor het tuig gespannen, dus diervriendelijk is dit zeker) maar een verzekeringtechnische vraag die ik heb:
Awel, ik heb er enkele liggen, in verschillende maten; ook enkele brillen... Maar op die gestroomlijnde kop van onzen Bull kunde echt nix vastzetten...
Martinus schreef:Knap gemaakt (in lang vervlogen tijden werd de hond voor het tuig gespannen, dus diervriendelijk is dit zeker) maar een verzekeringtechnische vraag die ik heb:
Awel, ik heb er enkele liggen, in verschillende maten; ook enkele brillen... Maar op die gestroomlijnde kop van onzen Bull kunde echt nix vastzetten...
heb je al eens gedacht aan één van de knie protectoren in een motorbroek?... 2 lintjes eraan een D sluiting en hij heeft nen helm