Zal waarschijnlijk de enige optie zijn P@trickp@rick schreef:Hey Gorky,Gorky-GSA schreef:Blijkbaar kan niemand mij helpen![]()
ik zal eens de vraag stellen op één of ander gps forum
voor zoveel het waard is...
Mijn vorig gps-toestel (Garmin 2610) had ook maar 'n beperkt geheugen waar dus lang niet alle kaartmateriaal in kon. Ik moest dan gewoon in Mapsource de gebieden aanduiden dewelke ik wou uploaden naar de 2610. De kaarten die op dat moment in de 2610 zaten, werden automatisch gewist en vervangen door de nieuwe kaarten.
Ik zou in jou plaats eens proberen met bv. eens alleen de kaarten van Belgie te selecteren, en die in je 2720 te laden. Dat zou niet lang mogen duren.
Als dat lukt begin je gewoon opnieuw opnieuw, je selecteert in Mapsource de kaarten van de gebieden die je in je 2720 wil hebben. Héél Europa is blijkbaar niet mogelijk, dus déselecteer je misschien best gewoon de stukken waar je (voorlopig ?) toch niet heen gaat. Zodra de hoeveelheid kaartmateriaal beneden die 730 mb zit (wordt aangegeven in Mapsource als je je kaarten selecteert), kan je dan alles uploaden naar de 2720 en zou je probleem opgelost moeten zijn.
Allé, mijn gedacht hé, zo deed ik het destijds met mijn 2610...
De 2720 is voorgeladen en heeft europa op zijn vaste schijf (basis) daarbij heeft hij nog zo'n 730mb vrij aan schrijfgeheugen.
Nu kan die europese kaart niet gewist worden en kan men enkel kaarten bij schrijven naar het vrij geheugen.
Dus krijg ik nu met moeite de Benelux Frankrijk en mss Duitsland erop.
De gps moet na update waarschijlijk binnen bij garmin om een reset uit te voeren (kan men zelf niet doe want pc zie de 2720 niet)
toch bedankt voor de info
Spijtig eerst een gratis update met een error en dan nog en Gps binnen brengen om te resetten (mits betaling??)