Deze motor was een overname door de garage en zal zowiezo uitgevoerd/verscheept worden naar Roemenie.
Ik heb hier wel enkele bedenkingen bij.
Wat is de reden waarvoor mijn deze fiets niet meer (probeert) te verkopen?
- Tsja, dan moet men 1 jaar garantie geven, dat wilt men niet meer met 89K km.
- Hij valt amper nog te verkopen, net zoals talrijke RT's en GS'en hier op het forum. De meesten willen een recent(er) model en minder kilometers (risco-kosten). Vraag en aanbod ...
- Men wilt nog een deftig bedrag krijgen voor hun motor (partikulier en garage)
Uitvoeren naar Roemenie (of andere landen)
- Eigenaar of garage moet niet blijven zoeken naar eventuele koper (plaats en tijd)
... maar wat belangrijker is ...
- Men moet ook niet zakken met de prijzen om hem toch maar verkocht te krijgen (omdat hij buiten moet), dus is dit een soort van kunstmatige manier om de prijzen van de 2dehands BMW motors hoog te houden.
Men wilt een R 1150 RT niet verkopen voor 3 of 4000 euro! Of toch niet in Belgie.
Als overnameprijs met enkele andere extra voordelen kan men hier nog mee leven maar als prijs om partikulier te verkopen niet.
Als garage wilt men dit ook niet, de prijzen zouden inzakken als een pudding (en ook voor de garantie die men moet geven).
En dan vraag ik me af voor hoeveel euro die RT op de vrachtwagen gezet wordt?
Dat zou voor mezelf misschien nog een bedrag zijn waarvoor ik die motor zou willen/durven kopen ...
Men vindt altijd wel een koper, maar misschien niet tegen de prijs dat men graag voor gehad had.
Dus voor de mensen die in andere topics zeiden dat de 2de handsmarkt in elkaar gezakt was ... blijkbaar nog niet helemaal.
Van de moment dat al de motoren die uitgevoerd worden ook nog op de belgische markt te koop zouden komen, hawel, dan!
Gewoon een bedenking, weet je wel ...