Een tip voor wie het nog niet wist. Ik was al een tijdje op zoek naar Michelin PR 2, voor en achter voor mijn BMW R1100RT. Ik had al diverse beemers op het forum gezien die super tevreden waren over Ronnie in Oostham....maar eerst zelf op onderzoek uit. (Ik ben een beetje eigenwijs)
Een beetje rondbellen en mailen leerde dat ik al snel vanaf een 350 euro moest rekenen voor een gemonteerde set Michelin PR2 voor en achter dus.
Dat laatste vond ik een beetje te gortig en dus toch maar bellen naar Ronnie bandentechniek in Oostham (ongeveer een uurtje rijden vanaf mijn woonplaats in het noorden van Antwerpen) Ronnie en zijn zoon Niels runnen de zaak. Zij zijn beiden motorrijders en hebben alle specifieke gereedschappen in huis voor elk type motorfiets om de klus profi te klaren. (ze gaven me zelfs advies over mijn remschijven en blokken)
Een allervriendelijkste Ronnie zei bijna alle motorbanden in voorraad te hebben en zo ook deze PR-2. Prijs, gemonteerd en wel: 290 euro. Afspraak gemaakt, vandaag, zaterdag 1-3, 13.00 uur. Ik was er om 12.30 uur.
De zoon Niels heeft ze gemonteerd; de voorzichtigheid en deskundigheid waarmee dit gebeurde viel me op. Elk onderdeeltje dat hij verwijderde werd schoongemaakt en weer ingevet. Hij nam er echt de tijd voor. De 2 lekkere bakjes senseo-koffie waren lekker en welkom. De vriendelijke moeder van Ronnie was een leuke gesprekspartner en een kwieke dame voor haar 75. Kortom de tijd was zo voorbij. Ik had tegen een zeer goedkope prijs een set superbanden op mijn motor liggen.
Kortom: Service, vriendelijkheid, goede prijs en deskundigheid. Met mij hebben ze een nieuwe klant erbij. Voor dit verschil kun je nog eens op en neer rijden denk ik. Niet geweten dat er nog zulke ondernemers bestaan. Gewoon SUPER hier !!!!!!
Dit is mijn tip voor vandaag!!!! Hij is ook op zaterdag open tot 15.00 uur, afspraak maken scheelt wachten en je kunt een mooie rit daarnaartoe plannen !!
Vele Beemerrijders gingen u voor....... en volgens moeder was het in het voorjaar en zomer aanschuiven met de motoren. Ze merkten trouwens wel opvallend veel BMW-bezoekers de laatste tijd.......
Groetjes...enne ik heb geen aandelen daar hoor.
Johan
Ronnie Banden & Techniek
Truibroek 3
B-3945 Oostham (Ham)
(Ham, ligt net in Limburg aan de E313)
tel: 011 42 72 13
fax:011 45 15 11