kaarten kroatië voor GPS 278C

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
tintings

kaarten kroatië voor GPS 278C

Bericht door tintings »

Ik ben dringend op zoek naar kaartmateriaal van Kroatië voor een garmin GPS 278 C
Wie kan mij helpen
fast

Re: kaarten kroatië voor GPS 278C

Bericht door fast »

alleen igo heeft kaarten van kroatie en slovenie. helaas niks voor garmin en tomtom :-(
de ene keer zit het niet mee ,
en de andere keer zit het tegen
PatM

Bericht door PatM »

fast schreef:alleen igo heeft kaarten van kroatie en slovenie. helaas niks voor garmin en tomtom :-(
Adria route dekt (zowat) volledig ex-Yugoslavia, dus ook Croatia, Slovenia, Bosnia, Serbia.... en is voor Garmin. Ik weet niet voor alle modellen maar wel op ZUMO en NUVI
Onderweg durft het ding wel eens te blokkeren en helpt afzetten en terug aanzetten geen barst. In Slovenie eigenlijk niet echt een probleem maar wel op de autoweg tussen Zagreb en Belgrado, elke keer prijs. De weg staat vermeld op de kaart, maar het ding blokkeert gewoon. Ik sjees dan over de autosnelweg maar het autoke op de kaart beweegt niet meer. Ook Truus is dan kwaad en trekt geen b.kk.s niet meer open. Ik zet de GPS dan maar af en volg de pijltjes en bordjes langs de wegkant.
PHILIP

Bericht door PHILIP »

Ben net terug van Kroatie met de rt , vanaf de grens één geel vlak op het scherm (slechts enkele hoofdwegen)
Ik had echter heel wat kroatië-poi's die met wat improvisatie perfect te bereiken waren (volg de pijl )
De commercie moet blijven draaien, dus garmin geeft slecht bij mondjesmaat nieuw kaartmateriaal vrij.
philip
Plaats reactie