Ik ben dringend op zoek naar kaartmateriaal van Kroatië voor een garmin GPS 278 C
Wie kan mij helpen
kaarten kroatië voor GPS 278C
Moderator: GVN
Re: kaarten kroatië voor GPS 278C
alleen igo heeft kaarten van kroatie en slovenie. helaas niks voor garmin en tomtom 
de ene keer zit het niet mee ,
en de andere keer zit het tegen
en de andere keer zit het tegen
Adria route dekt (zowat) volledig ex-Yugoslavia, dus ook Croatia, Slovenia, Bosnia, Serbia.... en is voor Garmin. Ik weet niet voor alle modellen maar wel op ZUMO en NUVIfast schreef:alleen igo heeft kaarten van kroatie en slovenie. helaas niks voor garmin en tomtom
Onderweg durft het ding wel eens te blokkeren en helpt afzetten en terug aanzetten geen barst. In Slovenie eigenlijk niet echt een probleem maar wel op de autoweg tussen Zagreb en Belgrado, elke keer prijs. De weg staat vermeld op de kaart, maar het ding blokkeert gewoon. Ik sjees dan over de autosnelweg maar het autoke op de kaart beweegt niet meer. Ook Truus is dan kwaad en trekt geen b.kk.s niet meer open. Ik zet de GPS dan maar af en volg de pijltjes en bordjes langs de wegkant.
Ben net terug van Kroatie met de rt , vanaf de grens één geel vlak op het scherm (slechts enkele hoofdwegen)
Ik had echter heel wat kroatië-poi's die met wat improvisatie perfect te bereiken waren (volg de pijl )
De commercie moet blijven draaien, dus garmin geeft slecht bij mondjesmaat nieuw kaartmateriaal vrij.
philip
Ik had echter heel wat kroatië-poi's die met wat improvisatie perfect te bereiken waren (volg de pijl )
De commercie moet blijven draaien, dus garmin geeft slecht bij mondjesmaat nieuw kaartmateriaal vrij.
philip