ewel,
vandaag een leerling gehad die met zijn R1200RT wat wou oefenen op de examenmaneuvers.
Op een gegeven moment mocht ik efkes met dat machien wat rijden, kwestie van te voelen hoe de leerling zijn beest moest bedienen om dat kort gekeerd te krijgen. 't ging namelijk niet al te goe... Ge weet wel, op 't examen moeten ze van die achtjes draaien eh. Dus ging ik dat efkes voortonen.
Eh bien, zo nen R1200RT is dus werkelijk wel een lomp ding eh. Topzwaar man!

Zelfs om dat spel van zijn zijstandaard rechtop te krijgen moet ge al serieus wringen aan dat stuur

En dan daarmee nen bocht nemen : da's ook iets dat niet al te evident is , azo tegenwringen

En die achtjes, tja, wat kan ik ervan zeggen.... Ge zit precies bovenop den Titanic en dan moet ge dat gekeerd krijgen rond zo'n feloranje ijsschots die ze ook wel eens een kegel plachten te noemen.... Afin, 't ging hoor, 'm keert kort genoeg, maar ge moet er behoorlijk hard aan werken vind ik. En alle vijf minutekes efkes aan de kant gaan staan omdat die koppeling gelijk de pest begint te stinken !

A zo rap oververhit man !
De R1150RT die ik enige jaren geleden heb mogen sturen was toch echt wel een veel fijner stuurbeest hoor !