Je kan ook samenkomen met de andere BMW forumleden op de E19 aan het tankstation in Kontich
Josram en ik komen via de A12 van Stabroek richting Leugenberg zo de ring van A'pen op en rijden dan tot Kontich.
Moderator: GVN

Harald,Harald schreef:Inderdaad , woorden schieten tekort;
Ik weet als geen ander wat het is om een dierbare te verliezen bij een motorongeval.
Bijna 3 jaar geleden werd mijn broer van de baan gemaaid door een onvoorzichtige oude dame.
Nu het proces achter de rug is ( heeft geen 10 min. geduurd) kan ik eindelijk ook terug innerlijke rust vinden.
Ik heb voor het éérst en dat sinds lang terug de hele nacht geslapen zonder wakker te worden en te piekeren .
Het komt helemaal niet hard over, Josram. In ongevalsonderzoek komt meermaals te voorschijn dat de bestuurder slachtoffer is ipv de zwakke weggebruiker. Wat niet steeds wordt vermeld en toch wel een belangrijke materie vormt, dat bestuurders ook gevat worden met een post traumatische fase. Maar heeft de overheid geen "dwaalspoor" gebracht om de zwakke weggebruiker tot een vaste overtuiging te lijden? "Zwakke weggebruiker in zijn recht?"Josram schreef:Toen ik terug kwam van plechtigheid, moesten we op een baan waar ik mijn dochter nooit alleen zou laten rijden, uitwijken voor 2 fietsende kinderen van ongeveer 13j, die bruuske maneuvers deden. Ik zei tegen mijn vrouw door de intercom "straks zeggen ze weer dat het een zwakke weggebruiker is??" enkele uren later hoor je dan dit!
Sorry als het een beetje hard over komt maar dit moest me toch ook even van mijn lever. Ik ga hierover ook niet verder ingaan op het forum