Morgen door het hooggebergte Karpaten over de "fagaras route" zie plannetje bij de foto"s, vanaf Rasnov naar Pitesi,
Greetz, Jo

http://foto.zita.be/a063916
N.B. Later nog meer foto's

Moderator: GVN
Breng ne kataloog mee, dan kan de ket zelf kiezen.....den_Ket schreef:Breng es een roemeense mee voor mij, genre ann van elsen of zoiets (klein,lang haar,lekkere maten,...)
Motte die van mij hebbe??den_Ket schreef:Breng es een roemeense mee voor mij, genre ann van elsen of zoiets (klein,lang haar,lekkere maten,...)
Sorry Ket,den_Ket schreef:Breng es een roemeense mee voor mij, genre ann van elsen of zoiets (klein,lang haar,lekkere maten,...)
Hé hé John, je zijt telaat. Tis voor de rappen.offshore_class1 schreef:den_Ket schreef:Breng es een roemeense mee voor mij, genre ann van elsen of zoiets (klein,lang haar,lekkere maten,...)
Nu moet den John niet denken, als hij van de zijne af is, dat ik er ook nog ene meebreng voor hem, gaat niet, daar ik maar één helm (en één rol) mee heb in reserve, en u was de eerste![]()
gr, Jo
Dan was ik beter af Dirk, zonder benzine juist na de top in de Karpatenindenhemel schreef:Oh ja, in Ukraine kreeg ik een lekkende cardan en leg dan maar eens uit dat je voor je motor versnellingsbak olie moet hebben.... in het russisch.... ik kreeg die bus olie eerst niet mee en kreeg steeds 10W40 in m'n handen gestopt terwijl ik zelf de fles 80W90 al had gepakt....... beemers kennen ze daar klaarblijkelijk niet zo goed...
En natuurlijk in transnitrië bijna een kalashnikov onder mijn neus gekregen toen we eerst geen "drinkgeld" wilden betalen aan de uitgang van de grenscontrole. Gelukkig kon de "leader of the gang" er mee lachen en zeker toen we een autootje van een lokale in gang gingen duwen....