Elke donderdag om 22h30
Mag geen enkele GS(A) rijder missen....
En voor die van Bavikhoven....t'es ondertetteld.....
Moderator: GVN
Het feit dat den Ewan "Obi-Wan Kenobi" is en beschouwd wordt als een groot Hollywood acteur die veel aandacht trekt zal ook wel iets te maken hebben met die "toevallige" ontmoetingen... Het kan zijn dat dat voor hen wel "toevallig" was, maar iets minder "toevallig" voor de president die wel zo'n bekend acteur op zijn feestje wou...Chris Wils schreef:Ik heb het enige tijd geleden gezien op de BBC, er zijn naar mijn mening een paar ¨toevalligheden¨te veel aan,een ervan is wel heel toevallig, in Rwanda worden ze uitgenodigd op een trouwfeest(kan gebeuren), t,is toch wel de zuster van Paul Kaggame zeker?(of hoe heet die president daar?) Ze worden dan uitgenodigd op de president z,n buitenverblijf(toeval), en hebben met die vent een goed gesprek. Ge gelooft toch zelf niet in al die toevalligheden? Een president die z,n leven niet zeker is, zal wel twee Engelse BMW rijders uitnodigen voor een kopje koffie, dat zal wel ja? Ik denk niet dat wij zo ver zouden geraken, maar als ge Unicef als sponsor hebt, en ge hebt een heel camera team bij, dan krijgde wel wat meer gedaan. Maar als ge alleen kijkt voor het landschap en de landen waar ze doorrijden, dan is het wel de moeite om eens te kijken,want ze laten wel mooie dingen zien.Ik zou zeggen, wel kijken, maar het met een korreltje(of ne kilo)zout nemen.
Salu.
Chris.
that's what it is: "een televisiereeks"....en ja het is georchestreerd, anders zou het waarschijnlijk saai zijn om naar te kijken, en nee ik vind het geen echt avontuur, het is een uitstapje van verwende rijkeluiszoontjes die niets beter te doen hebben en er dan nog voor betaald werden ook. Maar het blijft wel mooi om te zien en het is goe gefilmd. Ik kan er naar kijken zonder mij te storen aan de heren beroemdheden, omdat de fotografie, de decors etc alles de moeite waard maakt. Maar kom nie af dat die gasten hebben afgezien, want da geloof ik nie.....De filmploeg zal waarschijnlijk harder hebben afgezien....Smullie schreef:... maar ja, ge moet er ook nog een televisiereeks van maken he... Moesten ze alleen maar rijden en rijden en rijden en nooit iets zien of meemaken, dan zou het maar een vreed saaie reeks worden me dunkt...![]()
Ik ben fan... Valt het op?(vooral van de long way round dan, down vond ik minder...)
Tja, misschien, maar het is toch net iets zwaarder dan diene kalen dweep in zijn kniebroek en met rugzakske van Vlaanderen Vakantieland die fantastische avonturen beleeft terwijl hij te voet over de bepijlde wandelpaadjes treedt...Dirk Pauwels schreef:that's what it is: "een televisiereeks"....en ja het is georchestreerd, anders zou het waarschijnlijk saai zijn om naar te kijken, en nee ik vind het geen echt avontuur, het is een uitstapje van verwende rijkeluiszoontjes die niets beter te doen hebben en er dan nog voor betaald werden ook. Maar het blijft wel mooi om te zien en het is goe gefilmd. Ik kan er naar kijken zonder mij te storen aan de heren beroemdheden, omdat de fotografie, de decors etc alles de moeite waard maakt. Maar kom nie af dat die gasten hebben afgezien, want da geloof ik nie.....De filmploeg zal waarschijnlijk harder hebben afgezien....Smullie schreef:... maar ja, ge moet er ook nog een televisiereeks van maken he... Moesten ze alleen maar rijden en rijden en rijden en nooit iets zien of meemaken, dan zou het maar een vreed saaie reeks worden me dunkt...![]()
Ik ben fan... Valt het op?(vooral van de long way round dan, down vond ik minder...)
Als Top gear een reportage maakt, zoals met de hilux naar de noordpool, die komen er tenminste voor uit dat het fake is en die zitten er niet mee in om hun eigen belachelijk te maken....
Inderdaad, maar in de eerste aflevering (long way round) hadden die 2 eigenlijk beslist om het met een KTM adventure te doen. Alles was in kannen en kruiken tot de grote baas van KTM er niet meer in geloofde dat ze het zouden halen. Dan maar naar 2e keus: BMW. Ze hebben het toch maar gedaan met die "geoffroadiseerde RT"! En het heeft BMW geen windeieren gelegd want sinds die serie kunnen ze niet meer volgen met de productie van de GS. Maar dat is een ander verhaalfrederik schreef:Wat zeer grappig is aan die uitzending, is alleen al de keuze om met zo een veel te zware motor te gaan ploeteren in afrika. Dat ding weegt gewoon veel te zwaar. Mc gregor doet ook niet anders dan vallen !!
Wat verder, komt madam mc gregor dan ook plots toe met haar gs. Tot ze van de macadam moet rijden op wat stevige gravel. En dan legt ze de motor plat. Beschamend zeg, en dat zenden ze nog uit ook.
Wat ik zeker ga onthouden is dat ze allemaal halverwege een andere veer moesten steken. Het bewijs van de hoge bmw kwaliteit.
Het enige wat ze niet mee hadden was een gitaar ! Of was dat nu een andere motorprogramma![]()
Frederik
Sorry maat,frederik schreef:Wat verder, komt madam mc gregor dan ook plots toe met haar gs. Tot ze van de macadam moet rijden op wat stevige gravel. En dan legt ze de motor plat. Beschamend zeg, en dat zenden ze nog uit ook.
wacht jij dan maar op dat "interessants"frederik schreef:Als het u stoort, kunt ge beter uitloggen.
Bij de meeste topics is het langdradig. Het voordeel is dat er soms nog eens interessants onverwachts naar boven komt.
Frederik
A voila ene die mee in de blubber gaat ploeteren en die ons gaat voordoen hoe da moet,frederik schreef:Ik wou KTM voordien niet verwoorden, maar dat was ook de motor waar ik aan dacht toen ik die uitzending zag. Nooit zag ik een uitzending met zoveel valpartijen. Dat ding is te zwaar en te lomp om daar mee in de modder te gaan ploeteren.
Gelukkig moet ik niet luisteren naar de grote baas van BMW, en kan ik met de KTM rijden.
F