![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
een pro en motard om "U" tegen te zeggen... "T...ke"
![Afbeelding](http://img201.imageshack.us/img201/461/img1902fy0.jpg)
een pro en motard om "U" tegen te zeggen...
![Afbeelding](http://img527.imageshack.us/img527/5128/img1932jl9.jpg)
een "pussy"?
![Afbeelding](http://img201.imageshack.us/img201/381/img1885pu6.jpg)
resultaat van een vriend die de bocht fast in en slow out kwam en een beetje te diep zodat de valbar de grond raakte en....jep...asfalt!!!
Moderator: GVN
hij ook...Den Dirk schreef:Nice pics, is de vriend met schade in de bocht rechtgebleven?
Ik heb juist dezelfde schade opgelopen in een haarspeldbocht, maar ik lag wel op de grond....
In het verleden zijn er op'geheimzinnige' en'mysterieuze' wijze rechter-cylinders in de puree gedraaid.....one-one schreef:wat bedoel je daar mee TravelTRAVEL schreef:Doe toch voorzichtig met die RECHTER cilinders!
daarom ben ik tevreden van de valbeugels die ze op de 1150 gsa geplaatst hebben...Den Dirk schreef:In het verleden zijn er op'geheimzinnige' en'mysterieuze' wijze rechter-cylinders in de puree gedraaid.....one-one schreef:wat bedoel je daar mee TravelTRAVEL schreef:Doe toch voorzichtig met die RECHTER cilinders!
En dat was een topic op z'n eigen geworden....
On topic : ik vind het wel erg tergend dat ze die valbeugels van BMW niet 2 cm breder maken!!! Dan had ik ook gen schade aan mijn kleppendelsel!
Ik heb nu extra bescherming van de Adv laten opzetten!
Moet inderdaad lukken...tenminste als ik ze aan elke kant met nen meter verlengone-one schreef:en ....
als ik Tommeke door de bochten zag gaan denk ik dat hij in staat is om de richtingsaanwijzers er af te rijden![]()
![]()
Wat er eerst tegen de grond komt is van veel te veel factoren afhankelijk. denk maar aan straal bocht, banden (spanning, compound, vorm, temperatuur) instelling vering, gewicht rijder, enzovoort. Met mijn GS1150 raakt soms eerst het kleppendeksel, dan weer de voetsteun of de zijpootverbreder of de middenbok, een andere keer dan weer de voet(steun) van de passagier. Bij dat laatste was ik wel zo slim om de voorspanning niet bij te regelen...en zwabberden we vrolijk door de bocht...Tommeke schreef: Geen gezever meerIemand die onzen maat hier kan antwoorden op z'n vraag, of bereid is dit even snel proefondervindelijk te gaan uitzoeken?
sorry Dirk maar ik begrijp je antwoord niet..Den Dirk schreef:@ one-oneen andere GSA-rijders): als de valbeugels van de GSA ruimer zijn dan op de GS, waarom zetten ze dan extra cylinderbeschermers op ulle moto?
Ik heb die nu laten plaatsen op mijne GS, ten eerste om te zorgen dat het niet opnieuw gebeurt,ten tweede om de schade te bedekken en op die manier geen kosten te doen door nieuwe kleppendeksles te laten zetten!
bijna op m'n bek gegaan... voor en achterwiel glijden onderdoor daar te snel in de bocht of de bocht glibberig en hellingsgraad motor te diep.....lijntrekker schreef:@ one-one,
wat wordt er bedoeld met die shot van dat GSa achterwiel, ken er niks van hoor maar toch wel een rare slijtage op die achterband?
K