ik heb een Marrakesh rode R 80 GS van 1992. Nu ben ik vorig jaar daarmee op mijn totter gegaan en 'k heb een andere kopvalbaar moeten kopen. Jep, dat stalen buitenframe dat rond de koplamp zit. Nu bestaan daar blijkbaar twee versies van. Eén versie behoort toe aan de tachtiger GSsen die voorzien zijn van korte zijpanelen in de kopkuip.
Zie ook hier :
Een tweede versie is ontworpen voor GSsen van de jaren '90 omdat die erg lange zijpanelen hebben. Die zijpanelen worden geheel onderaan vastgebout op twee montagepunten die in de kopvalbaar gelast zitten. Zoals hier:

Welk probleem heb ik nu? Inderdaad, ik heb een GS met lange zijpanelen én een okkozje valbaar voor de ouwe GSsen, zonder extra montagepunten.
Mijn gedacht was nu om een gaatje te boren in de stalen buis van de kopvalbaar ter hoogte van 't montagepunt in 't zijpaneel. Die buis is maar een millimeter dik dus dat was geen probleem. Zo gezegd, zo gedaan. Eerst een gaatje van 2mm, dan 3mm, dan 4mm. Ik had plaatstaalschroeven liggen van 4.8 op 19mm. Die zien er uit als gewone houtschroeven, maar dan ietske sterker. Maar ik had precies te weinig macht om die schroef in dat gaatje gedraaid te krijgen.
Mijn simpele vraag is nu : wat is nu - behalve Pattex Power Fix en Tec7 - de beste schroef of bout om in dat gaatje van 4.5mm te draaien???