Gevonden op moto-led.com
o.a. te koop bij Nippy Normans
Moderator: GVN
Ik vraag me ook af of die LED's niet gewoon overtroffen worden door je koplamp...Jo De Paepe schreef:Ik denk het zoveelste nutteloze gadget om geld uit de portemonnee te halen onder het mom van veiligheid.
Mijn nieuwsgierigheid was gewekt...moh_fan schreef:Ik vraag me ook af of die LED's niet gewoon overtroffen worden door je koplamp...Jo De Paepe schreef:Ik denk het zoveelste nutteloze gadget om geld uit de portemonnee te halen onder het mom van veiligheid.
Ik zou wel eens een "echte" foto (deze lijken gesjopt) van zoiets willen zien, om zien of het totale lichtbeeld van de moto veranderd,
waardoor je beter op zou vallen in het verkeer.

Ik heb op mijn Rt achteraan een rode led-verlichting geplaatst. Bij het remmen branden die ook feller. Als je het eens met eigen ogen wil zien of dit voldoende is voor jou, moet je maar eens afkomen, aangezien ge toch minder dan 10km van bij mij thuis woont.luc gs schreef:Zomer en winter gebruik ik de motorfiets voor het werk,en zeker nu tijdens de donkere dagen is het extra gevaarlijk.
Deze morgen reed een collega van het werk achter mij op de snelweg en maakte bij aankomst mij attent op de absoluut onvoldoende zichtbaarheid van mijn GSA.Ik draag geen fluovestje (voldoende?) maar denk er nu ernstig over na een extra verlichting achteraan te plaatsen (ledverlichting???).
Heeft iemand een lumineus idee,wat kan ik kopen?Ik heb reeds de zoekfunktie gebruikt,maar vind onvoldoende terug.
Je was toen geloof ik één van de eerste die LED's op die manier monteerde.Stelo schreef:... Ongetwijfeld herinner je je nog dat ikzelf ook al ledjes plaatste op mijn motorfiets, en dit ook op een nette manier.
De lichtopbrengst van mijn led's is evenwel niet zo goed. Ze zijn immers ook al 2,5 jaar oud, en toen hadden led's een mindere lichtopbrengst dan heden. ...
De drie LED's van de LEDpac zitten temidden van een spiegeltje. De lichtbundel is rondom en redelijk breed te noemen.Gaby schreef:... Hoe zit het wat dat betreft met de LED's uit de foto's, blijven ze intensief als er
van een andere hoogte naar gekeken wordt of geven de foto's enkel weer wat er
te zien is als je in het "brandpunt" kijkt (is trouwens bij alle stralers een gegeven,
maar als de bundel te smal wordt gaat ook de meerwaarde - gezien worden - er
een stuk op achteruit).