Harald schreef:Het is inderdaad zo dat motoren getollereerd worden op trottoirs.
Hou rekening met de vrij e en veilige doorgang van mindervalidenwagens, kinderwagens en dergelijke.
Een vrije doorgang is dan al snel 150cm breed.
Als ik nu zo'n dikke lompe LT zie staan, met veel chroom kost het hem natuurlijk onmiddellijk100€ ,
gewoon omdat die mannen geen greintje respect tonen en te pas en te onpas hun
domme commentaar neer pennen.( waarschijnlijkuit onwetendheid en/of zuivere verveling )
Luc, maak foto's van de plaats, maak ook een degelijke schets met de juiste afmetingen.
Steek alles bij uw antwoordformulier en staafhet met de juiste commentaar en verwijzing naar de juiste artikkels.
Véél kans dat ze uw PV seponeren.
Groeten, van een blauwbloes die gisterenmorgen , gisteren avond en deze nacht mocht.
Luc ,
als je die foto's neemt , probeer dan in de mate van het mogelike eveneens aan te tonen dat de doorgang door de aanwezigheid van je paardje geen belemmering veroorzaakte voor de rechtmatige gebruikers van de strook waar jij toen (in de buurt) geparkeerd stond.
Je kan dit het best aantonen door een fietser zijn rijtuig te laten geleiden zodat overduidelijk blijkt dat er zowel 2 voetgangers of 1 fietser en 1 voetganger alsook een rolstoelgebruiker over de nodige vrije doorgang beschikten zonder in gevaar of moeilijheden gebracht te worden .
Je kennende twijfel ik er overigens geen seconde aan dat je je niet op de minst hinderlijke wijze hebt opgesteld zonder rekening te houden met bovenstaande , maar 't is nu aan U om dit hard te maken .
P.S. :
1. Niet vergeten dat diegene die je heeft geverbaliseerd ook zijn opdrachten heeft gekregen , met mogelijks achterliggende oorzaken waarvan we geen weet hebben ( frekwentie ongevallen , klachten omwonenden , ... enz. ) . Don't shoot the messenger !
2. Ik heb niet gemoeten of gemogen , ik was gewoon te moe , 't zal voor een volgende zitting zijn .
Een beetje gezond verstand , overleg en een heldere communictie tussen alle betrokken partijen is de enige manier om hier uit te komen.
Succes !
Grtz ,
Rudi