groet en fluovestjes
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
maar groeten moeten ze allemaalDré schreef:Laat iedereen nu eens gewoon doen en laat ze dragen wat ze willen en rijden wanneer ze willen
Dré
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
da was nie van het groeten denk ik ... da was spieren losmaken van het lachen van den avond dervoorStoffel schreef:Mijn nekspieren doen er nog pijn van, van al dat knikken. Het was geen zicht om als laatste van vijf moto's de vier voor je knikkebollend te zien reageren![]()
Stoffel
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
GOLDEN 5 member
Zolang 't maar geen roze vestje is, met roze bottekes, want dan doen'k mijne moto weg zenne.qluc schreef:hoe meer er z'on fluo vestje gaan dragen hoe sneller onze slimme politiekers er zullen op inspringen om het fluo vestje verplicht te dragen, en rijden we daar binnen kort allemaal rond in die opvallende jasjes
Geert.
R 1200 GS zwart 2007 Kijk ook eens op http://www.fietsenpeeraer.be
-
YOwan
Is inderdaad ook wat ik er van denk.dekegelivo schreef:Dat ze in de UK "knikken" ipv "handjeopsteken" heeft gewoon te maken met het onderomrijden volgens mij. Groet jij eens met je rechter handje??
Ze rijden daar aan de linkerkant hé, en als ge dan Uw (rechter)hand moet opsteken... moet ge telkens Uw gas lossen. En dat kan toch ook de bedoeling niet zijn, toch...
cu soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
-
Iron Gonzo
soms steken ze ook hun voet effe uit.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE