groet en fluovestjes

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Dré

Bericht door Dré »

Laat iedereen nu eens gewoon doen en laat ze dragen wat ze willen en rijden wanneer ze willen
Dré
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

Dré schreef:Laat iedereen nu eens gewoon doen en laat ze dragen wat ze willen en rijden wanneer ze willen
Dré
maar groeten moeten ze allemaal :twisted: :P :P :P :P :P
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

ge zoud es moeten zien hoe ze in Schotland groeten ... den eerste keer als we da zagen was't bijna ambras :lol:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Harald

Bericht door Harald »

Rare kerels die Schotten :lol:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
qluc

Bericht door qluc »

hoe meer er z'on fluo vestje gaan dragen hoe sneller onze slimme politiekers er zullen op inspringen om het fluo vestje verplicht te dragen, en rijden we daar binnen kort allemaal rond in die opvallende jasjes
Pete
Contacteer:

Bericht door Pete »

Den eerste die we tegenkwamen in Schotland groette ons alle vijf met zo een debiel schuin hoofdknikje. Wij dachten al dat die kerel parkinson had of zo. Het ziet er niet uit! :roll: :roll:

Groetjes,

Pete
1150 GS (bj 2000)

Sans Souci Member
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Mijn nekspieren doen er nog pijn van, van al dat knikken. Het was geen zicht om als laatste van vijf moto's de vier voor je knikkebollend te zien reageren :lol:

Stoffel :wink:
Afbeelding
lucsa
Contacteer:

Bericht door lucsa »

Dat doen ze niet alleen in Schotland dat knikken, ook in Engeland en Ierland word zo gegroet. Ik bleef toch lekker het handje opsteken. :)
Groetjes Sabien & Luc
Afbeelding
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

Stoffel schreef:Mijn nekspieren doen er nog pijn van, van al dat knikken. Het was geen zicht om als laatste van vijf moto's de vier voor je knikkebollend te zien reageren :lol:

Stoffel :wink:
da was nie van het groeten denk ik ... da was spieren losmaken van het lachen van den avond dervoor :lol:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Geert GS
Contacteer:

Bericht door Geert GS »

qluc schreef:hoe meer er z'on fluo vestje gaan dragen hoe sneller onze slimme politiekers er zullen op inspringen om het fluo vestje verplicht te dragen, en rijden we daar binnen kort allemaal rond in die opvallende jasjes
Zolang 't maar geen roze vestje is, met roze bottekes, want dan doen'k mijne moto weg zenne.
Geert.
R 1200 GS zwart 2007 Kijk ook eens op http://www.fietsenpeeraer.be
SBeemer

Bericht door SBeemer »

Meine damen und hern,
Dat ze in de UK "knikken" ipv "handjeopsteken" heeft gewoon te maken met het onderomrijden volgens mij :arrow: . Groet jij eens met je rechter handje?? :roll:
en het linker zie je niet. Dus knikken kan er best door, maar kan na een tijdje... :oops:
Grtjs (knikje).
R 1100 S
bmwmcvl
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door bmwmcvl »

De eerste keer dat we naar Schotland gingen keken we zelf ook raar. We dachten dat ze bedoelden "zijt ge zot", omdat we zwaaiden. Best koddig.
YOwan

Bericht door YOwan »

dekegelivo schreef:Dat ze in de UK "knikken" ipv "handjeopsteken" heeft gewoon te maken met het onderomrijden volgens mij :arrow: . Groet jij eens met je rechter handje?? :roll:
Is inderdaad ook wat ik er van denk.
Ze rijden daar aan de linkerkant hé, en als ge dan Uw (rechter)hand moet opsteken... moet ge telkens Uw gas lossen. En dat kan toch ook de bedoeling niet zijn, toch... :?: :!: :!:
cu soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

soms steken ze ook hun voet effe uit.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Plaats reactie