YOO
Om niet 't zoveelste topic op te starten met dezelfde titel deel ik m'n bevindingen hier maar neer
Heb dus een dikke week geleden nieuwe bandjes laten plaatsen, de nieuwe all-roadtelg van Metzeler, de Tourance EXP.
Stond eerst in dubio, die nieuwe Tourance proberen, of direct m'n persoonlijke favoriet, de Batlle Wing onder de GSA leggen.
Aangezien 't nog twee'n halve maand duurt eer we (de Alplutsers) op verlof vertrekken moet ik er sowieso rekening mee houden dat m'n huidig setje banden moet vervangen worden vóór 't vertrek.
En dan kan ik dus evengoed die EXP is testen, ondanks z'n reputatie van snel versleten te zijn.
Is dus de EXP geworden. En nu ong. 600km verder kan ik reeds zeggen dat 't een leuke, neutrale klever is, die héél prettig instuurt, en in mijn geval geen rolgeluiden maakt.
Ben er tot nu toe tevreden over, kan ook moeilijk anders als je een tot op de draad van ouderdom versleten Anakee vooraan, en een vierkant gereden Anakee achteraan vervangt door een scherpe, nieuwe band.
Soit, 't is nog veel te vroeg om van een nieuwe favoriet te spreken, maar tot nu toe doet de EXP wat velen al beweerden, nl. heel leuk sturen, en kleven aan de baan. Moet 'm wel nog is in 't nat testen, zal ongetwijfeld wel gebeuren
Grtz, Philip!