De Wim zijne luxezetel is er niet bij en ze zegt al af hoor.... Rap verwend gat hoorchocoladepitje schreef:Zal een supertoffe rit zijn. Spijtig genoeg lukt het ons niet om er bij te zijn. Doeme toch!
Have loads of fun!
Nadje en Patje

GRTS Danny
Moderator: GVN
De Wim zijne luxezetel is er niet bij en ze zegt al af hoor.... Rap verwend gat hoorchocoladepitje schreef:Zal een supertoffe rit zijn. Spijtig genoeg lukt het ons niet om er bij te zijn. Doeme toch!
Have loads of fun!
Nadje en Patje
Da's aan het benzinestation op de E19 richting Brussel (meeste mensen denken dat het daar nog Kontich is), op de parking juist voorbij de benzinepompen thv het restaurant.Geert KR schreef:Waar in Waarloos spreken jullie af?Frank K schreef:Die van Antwerpen spreken weer af in Waarloos E19? 08.30hr. vertrek? Of is dat te laat?
Zou voor ons ook al handig zijn als we in groep mee zouden naar startpunt kunnen rijden![]()
Groeten
Geert KR
Troost au, wij kunnen ook niet.luc boxer schreef:Ik magweer werken
verdikke......... ik moet werkenp@sc@l schreef:Ik en Dré![]()
De track loopt gewoon rechtdoor, dus blijkbaar mag/kan je daar door.LudwiGSA schreef:Iemand een idee hoe je bij Majoor Fraser foto's kan gaan nemen zonder een omweg van 7 KM ? Mijn Mapsoep (v2008)weigert immers pertinent om de paar 100 m rechtdoor te volgen en gaat steeds rond via Borlon.
Ja het is zelfs een asfaltbaanSven 12RT schreef:De track loopt gewoon rechtdoor, dus blijkbaar mag/kan je daar door.LudwiGSA schreef:Iemand een idee hoe je bij Majoor Fraser foto's kan gaan nemen zonder een omweg van 7 KM ? Mijn Mapsoep (v2008)weigert immers pertinent om de paar 100 m rechtdoor te volgen en gaat steeds rond via Borlon.
Simpele oplossing? De instructies van je gps gewoon negeren en rechtdoor/links rijden.
Wat verder kom je gewoon weer op de route en valt alles in z'n plooi.
De track loopt gewoon rechtdoor, dus blijkbaar mag/kan je daar door
Kan niet, ik mot in ruïne werken.JüRgen schreef:Profiteer ervan jongens en meisjes morgen ; ze beloven schitterend weer !
Ik zal me bezig houden met de voortuin opnieuw aan te leggen![]()
@ Relax ; amuseer u met uw nieuw speelgoed hé
't Is niks Danny, heb liever dat jij voor me rijdt dan sommige anderen, die ik dan weer liever achter mij heb rijden...RUSOR schreef:Hoi,
Terug thuis en mij goed geammuseerd.... geen tijd gehad om foto's te trekken.... ik heb een hele dag de rijkswacht in mijn gat gehad.... en die gasten zijn niet los te rijden hoor.... Sorry voor het in de weg rijden he gasten... tot de volgende
GRTS Danny
Frank K schreef:'t Is niks Danny, heb liever dat jij voor me rijdt dan sommige anderen, die ik dan weer liever achter mij heb rijden...RUSOR schreef:Hoi,
Terug thuis en mij goed geammuseerd.... geen tijd gehad om foto's te trekken.... ik heb een hele dag de rijkswacht in mijn gat gehad.... en die gasten zijn niet los te rijden hoor.... Sorry voor het in de weg rijden he gasten... tot de volgende
GRTS Danny
En nu weet ik wat we vergeten waren... ja, de foto's...